Bízom benne, hogy a hátsó izzók vannak annyira strapabíróak mint Carinámban, 92' szeptemberében legurult a gyártószallagról, azóta a hátsó izzók kitűnően működnak, egyedül a rendszámtábla világítás egyik izzója kér néha félévente 1x egy kis kocogtatást, de világol szépen az is.
Sajnos el kell, hogy keserítselek. Yaris II-ből az első példányok már járnak vissza hátsó helyzetjelző cserére. És az tényleg nagyon nehéz cserélni ha a lámpa a helyén van. Úgyhogy nem is érdemes próbálkozni vele, egy 10-es dugókulcsal kb. 10 mp kivenni a komplett lámpát, és máris könnyedén cserélhető. Asszem 3 db 10-es fejü csavar tartja.
Hátsó izzók cseréje sem egyszerűbb. Gondolni sem mertem, hogy ekkora hibát elkövet a Toy. Ilyen átgondolatlanul megoldani valamit...
Az izzók nyílása pici, a kábelt húzogatni kell hogy kiférjen az izzó a résen, és mindez megfejelve azzal, hogy a nyílás széle szétvágja a kezét az embernek. Ja, és levenni a takaró fedelet sem egyszerű, csavarhúzó! kell hozzá.
Ki kell venni a lámpát, sokkal egyszerűbb.
Nekem anno az e11-ben könnyen ment az izzócsere. Csavarhúzó, lámpa kiszed és már hozzá is fértem.
Az E11 szerencsés ilyen szempontból. De az E12-n, és az összes Yarison is csak úgy lehet kivenni a fényszórót, ha elötte leveszed a lökhárítót, úgyhogy ez nem játszik
Ma kicseréltem párom Yaris IIesében a gyári izzókat Osram Nightbreakerre. Hát ekkora szopatást amit ennek cseréje jelentett... Hát nem egy útszéli 5 perces mutatvány ...
A kezemről pedig nemkevés bőr hiányzik? vagy kiszokás venni a biztosíték dobozt a bal lámpánál?
Nem szokás kivenni semmit. Ha a biztosítékház csavarjait kiveszed, attól még a kábelköteg tartja, nem lesz sokkal több helyed, max elbillenteni tudod egy kicsit. Sajnost ez ilyen, tényleg elég nagy szobás, mert kevés a hely, a csatlakozó pedig valami brutálmód rá tud sülni, és alig lehet lehúzni. De vigasztaljon, hogy mindig a bal ég ki gyakrabban, mert ott van kisebb hely