Szia ***a dolog. Le kell bontani az alsó műanyag burkolatot (kb tucatnyi csavar) és utána férsz hozzá.
Azért nem kell megijedni. Tényleg csak az alsó takaró műanyagot (adott oldalit) kell levenni (asszem 8 csavar) és hozzáférhető (lehet, hogy a kerékjárat belső oldalán lévő kettőt nem is kell kivenni, mert enged annyit a műanyag, hogy hozzáférj az izzókhoz)! Azt érdemes megjegyezni, hogy melyik csavar honnan jött, mert van köztük metrikus menetű (első bölcső fém részeihez rögzít) és lemezcsavar (műanyag elemekhez rögzít) is.
Bepi, tudod mi az igazán f.a.s.z.a?
Hogy a D-4D generátorát csak úgy tudod kivenni, hogy megcsapágyazd, hogy jobb oldali féltengely ki, féltengelytartó kis keret le, és utána lefelé kibontható a generátor, majd ugyanez vissza. Ennek a műveletnek kb. 0.1 %-át tette ki az a bizonyos műanyag burkolat levétele/felrakása. Amikor már csak az volt hátra, akkor nem arra gondoltam, hogy ez akkor szívás lenne.
Megvolt a programom szombat délelőtt 9 és vasárnap dél között. Ebben mondjuk a váltóolaj cseréjén kívül még egy szervóolajcsere is volt.
Egyébként csak ajánlani tudom a Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90-et a D-4D váltójába! Határozottan simább lett a váltás hidegen is. Frankó!