Ezek a modern feature-öknek sztem 1 titka van, az a finomhangolás.
Vannak gyártók, amik, bár beépítik a kütyüket az autóikba, mert a szalonban, meg a brossúrákban jól mutat, de gyakorlati hasznuk nincs és az ember az első adandó alkalommal kikapcsolja...ha tudja.
Erre példa az ex-céges, 2005-ös Mégane Grandtouromban volt esőérzékelős abalkörlő, mint rossz megoldás és a jelenlegi P12 Primerám, vagy a B Zafirám, amiben teljesen jól és jókor működik.
Ugyanez igaz a többi extrára is: ha megfelelően van finomhangolva a működésük, akkor közülük számos berendezés tök jó szolgálatot tehet a használónak, de ha ez nem történt meg a fejlesztés alatt, akkor csak szidja az ember és jogosan merülhet fel benne a lehúzás érzése.
Az általatok felsoroltak közül számomra a táblafeliserő rendszer létjogosultsága vitatható, hiszen, egy jó fedélzeti navigáció mindig mutatja ezeket, a WAZE is, szóval, szerintem okafogyott külön erre a célra beépíteni az autóba bármit is.