Ha belegondolsz...ez a km sok?? aki kint usában élt ismim mondta hogy kint volt olyan amiben 1200000 azaz 1mill.200ezer km volt bontatlanul!!!!!!! szóval akkor mi a sok és mi nem... ez a 2.2 tényleg megölhetetlen ha rendesen karban van tartva...értsd olaj+víz és kb ennyi...de 600-700-at minden gond nélkül.... ja és hozzá teszem az ember mióta hazajött usa-ból itthon is 2.2 camry-ja van!! belseje kopott? nem tom mér de a váltógomb és a kormány mindegyiken 200e km előtt kicsivel el kezd kopni...és kb ennyi a hibalista!!
engem nem érdekelne hogy 91-es simán,gondolkodás nélkül adnék érte 600-at...főként ezekkel a felnikkel... lehet kicsit beteg vagyok!!
Lehet
... Amúgy nekem is tetszik így a kocsi nagyon - adnék érte 500-at, ha nem 280, hanem 180 ezer km lenne benne - na jó, max 200
Mert tudom hogy sokat elmennek, de nekem 280 ezer km már sok. Úgy értem: tudom hogy az autó még sokáig bírni fogja, de nem vennék hétköznapi használatra olyan autót, amiben eleve ennyi km van. Az enyémben csak 147 ezer volt, mikor megvettem (15 évesen!); és kábé 250-ig úgy egyáltalán eszembe sem jutott, hogy bármi lehet vele. Aztán már igen, és ahogy gyűlt a km, egyre gyakrabban. Az az érzésem pedig, hogy ez az autó bármikor-bárhová 100 % biztonsággal elvisz időre (!), az valamikor 350 ezer tájékán szűnt meg. Mert ennyi futással bizonyos dolgok már tényleg elromolhatnak - és el is romlanak. Maga a motor nem valószínű - de a kuplung, az AC, az olajpumpa, az önindító, a generátor, az ilyen-olyan csapágyak stb
... Sokminden. Persze, ha ezeket sorban kicseréled, akkor az autó él tovább, még nagyon sokáig. De egész egyszerűen nem olyan az
üzembiztossága egy 300 ezret futott kocsinak, mint egy 200 ezret futottnak. Tehát úgy érezném, hogy kevés már benne a tartalék. Na. Én így működök agyilag