Szerző Téma: D-4D  (Megtekintve 1027592 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re: D-4D
« Válasz #2295 Dátum: 2008.12.03 10:09:42 »
Most ettől függetlenül: én céges autót soha nem vennék viszonyítási alapnak, és sztem itt be is fejezhetjük az offolást :flowers:

Az elektronikát nemigen lehet a használattal tönkretenni, az álló helyzetben is meghalhat!
Ez nagyon igaz! Ott a pont!
Fery

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: D-4D
« Válasz #2296 Dátum: 2008.12.03 10:10:59 »

Aztán belettetem a popómat egy Saab95-be  :clap: 2.3T nagggyon mááás  ::) (ismét nem saját )

Azért a 95-el is van szívás bőven! az egyik ügyfelemnek volt kb3 évig; - többször láttam a felesége ignisével közlekedni :D most egy Mazda 6-al járkál.
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Peti

  • Vendég
Re: D-4D
« Válasz #2297 Dátum: 2008.12.03 10:19:15 »
Az elektronikát nemigen lehet a használattal tönkretenni, az álló helyzetben is meghalhat!

Igazad van.
De azért írtam hogy ettől függetlenül.  :flowers:

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re: D-4D
« Válasz #2298 Dátum: 2008.12.03 10:21:09 »

Aztán belettetem a popómat egy Saab95-be  :clap: 2.3T nagggyon mááás  ::) (ismét nem saját )

Azért a 95-el is van szívás bőven! az egyik ügyfelemnek volt kb3 évig; - többször láttam a felesége ignisével közlekedni :D most egy Mazda 6-al járkál.
Az első széria szivatós volt az biztos, tapasztaltam. Pitiáner hibáktól a komoly összeget sújtó (garanciális) hibaelhárításig.
Mindig korrektek voltak a szervízben tanusíthatom, három autóval kb 500E km tapasztalata.

Ezért jobb a céges tapasztalat Peti:tt2: Szerintem!
Nekem miért is van (saját!) Toyotám ?  :flowers:
Fery

Peti

  • Vendég
Re: D-4D
« Válasz #2299 Dátum: 2008.12.03 10:24:08 »
Miért nem jó a viszonyítás így?  :eek:

Most az elektronikás dolgot kicsit felejtsük el.
Azért nem tartom viszonyítási alapnak, mert a céges autónak nincs gazdája, mindenki üti vágja csapja had szóljon, persze tisztelet a kivételnek.

Persze föl lehet úgy is fogni hogy akkor így jobban előjönnek a hibák. ;)

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re: D-4D
« Válasz #2300 Dátum: 2008.12.03 10:26:53 »
Miért nem jó a viszonyítás így?  :eek:

Most az elektronikás dolgot kicsit felejtsük el.
Azért nem tartom viszonyítási alapnak, mert a céges autónak nincs gazdája, mindenki üti vágja csapja had szóljon, persze tisztelet a kivételnek.

Persze föl lehet úgy is fogni hogy akkor így jobban előjönnek a hibák. ;)
Így már értem.
Nem írtam, hogy nem így működött az én esetemben, max kettő ember vitte (engem is beleértve) a gépsárkányokat.
Sufni tuning felejtős, márkaszervíz! Ezeket nem írtam, bocsi.  :)
Fery

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: D-4D
« Válasz #2301 Dátum: 2008.12.04 11:29:27 »
Írok erről a Mondeo-dologról az "Egyéb autók"-ban!
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

yamoha

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re: D-4D
« Válasz #2302 Dátum: 2008.12.20 10:43:02 »
Helló

Valaki tudna nekem segíteni! Panaszkodós levelet szeretnék írni a TOYOTA magyarországnak, ha van ilyen! Van egy kis problémám az autómmal, és kicsit becsapva érzem emiatt, de a márkakereskedés nem tud segíteni, hát meg szeretném próbálni eggyel feljebb!   Szóval valami elérhetőségre lenne szükségem!

Kösszi

Amúgy nekem egy 2.0 ás D-4D 6sebességes AURIS-om van. Nagyon pöpec a dizel, kultúrált a járása, a hidegindítás is! Mondjuk a 2 literes kategóriában ez a leggyengébb motor, és ez érződik is rajta, de azért lehet vele dinamikusan haladni. A váltóban a 2-es fokozat az első ezer Km alatt a hidegben kinyomott kuplunk mellett is sokszor megreccsent, de ez szerencsére elmúlt, és azóta hibátlanul működik!!!

A fogyasztása változó, országúton nagyon jó 5liter körüli, és nyáron a városi fogyasztása sem haladja meg az 5,5-5,8 litert. De télen eszetlenül lassan melegszik be ezért a dugós napokon felkúszik 7 lityiig is!  :wacko:

Valakinek esetkeg van tapasztalat állófűtés témakörben ilyen motorral???

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: D-4D
« Válasz #2303 Dátum: 2008.12.20 10:55:27 »
Másik topicban Misi már adott elérhetőséget a Toyotához.
Mi a gondod amúgy, ami miatt panaszkodni szeretnél?
         

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: D-4D
« Válasz #2304 Dátum: 2008.12.20 10:57:37 »
Ez a kategória leggyengébb dízele, hogy jött ki?
Íme 3 példa:
Opel Astra: 1.9 CDTI ECOTEC®88 kW/120 LE
VW Golf: Diesel / 2.0l / 81kW/ 110PS
Ford Focus: 2.0 Duratorq TDCI 110 LE

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: D-4D
« Válasz #2305 Dátum: 2008.12.20 10:58:50 »
Most nézem, hogy sikerült pár helyen floodolni ezzel a kérdéssel. Töröltem őket.

pmajor

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 54
  • Toyota Avensis 2.0 D4-D Wagon Executive GPS
Re: D-4D
« Válasz #2306 Dátum: 2008.12.20 11:08:51 »
Ez a kategória leggyengébb dízele, hogy jött ki?
Íme 3 példa:
Opel Astra: 1.9 CDTI ECOTEC®88 kW/120 LE
VW Golf: Diesel / 2.0l / 81kW/ 110PS
Ford Focus: 2.0 Duratorq TDCI 110 LE
Inkább erre gondolt:
Opel 1.9 CDTI Ecotec 110kW/150LE
VW 2.0 CR 103kW/140LE
Ford 2.0 TDCI 136LE

Bár sztem ez a 2.0 D4-D tök megfelelő a maga 126 pacijával.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: D-4D
« Válasz #2307 Dátum: 2008.12.20 11:10:40 »
Igen, mindegyik motorból van erősebb is, de gyengébb is, tehát nem lehet a kategória leggyengébb motorja.
Amúgy a Toyotánál is van 177 lovas dízel...

pmajor

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 54
  • Toyota Avensis 2.0 D4-D Wagon Executive GPS
Re: D-4D
« Válasz #2308 Dátum: 2008.12.20 11:11:54 »
Igen, mindegyik motorból van erősebb is, de gyengébb is, tehát nem lehet a kategória leggyengébb motorja.
Amúgy a Toyotánál is van 177 lovas dízel...
de az nem 2 literes :no:

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: D-4D
« Válasz #2309 Dátum: 2008.12.20 11:17:27 »
Tehát a kategória a gyengébb dízel ezek szerint.
Akkor pedig a Misi által írt dízelekkel kell összehasonlítani a kocsit, márpedig veri a többit, legalábbi lóerőben.