Egy jobb első SACHS lengéscsillapító a Unix-nál bruttó 57875 HUF
Na meg ki tudja mi mindent találnék még azon az autón, 100 szónak is egy a vége, én személy szerint nem esek hasra az ilyen motorcserés autóktól, inkább jobban félek tőlük. Mondjuk ez esetben más a szitu, mert tudjuk h ezeket a benzines motorokat visszahívták, ha nem ették az olajat, akkor is.
Szerintem annyi pénzért érdemesebb nézni egy kevesebbet futott Avensis-t.
Öööö, és miért SACHS-ot vennél, amikor ott a gyári KYB cuccos is kb fele áron?
Az pedig elég meredek és - szerintem - nem életszerű, hogy egy autó motorja teljesen rendben van, de minden más alkatrésze, egysége le van hajtva.
Sokkal életszerűbb az, hogy ha egy autó általános állapota korrekt, akkor ez minden részegységére is jellemző. Maximum egy kuplung lehet kopottabb, mert az nagyon függ a usertől. Olyan ember nem nagyon van, aki a motort extra módon kíméli, de minden más részét az autónak lelakja.
A másik, ezeket a vvti benzin motorokat csak az olajfogyás miatt hívták vissza, más gondjuk nem volt. Amire gondolhatsz, a csörgő szívósor miatt nem volt visszahívás, az saját zsebből megoldandó kezdeti probléma volt.
Én simán jobban bíznék egy motorcserés ÉS általánosan jó állapotú autóban, mint a nem cserélt motoros típusban.