Nem mondtam neki, de akkor kb. annyit ért, tekintve, hogy aztán 3.8-ért vettem meg az enyémet. (4,2m-ért hirdették, 1000x szebb állapotban, 60e valós km, SOL, navi, sok extrával). Néhány hete egy fórumtársunk vette az ő szintén nagyon jól felszerelt P3-át 3,4-ért.
nekem miután tavaly novemberben ellopták a jazzemet, kezdtem el priusokat nézegetni (már miközben a rendőr gépelte a feljelentésemet), de max két millióm volt a kettes priusra, azért pedig hulladékot lehetett csak találni. ha lett volna még 250k rá, akkor megvettem volna
azonnal a becsületesnepper behozott faceliftes kettes priusát (az indexnél dolgozom, a totalcarosok megbíznak benne, barátságos de kemény, korrekt ***i, aki autót akar venni, hallgassa meg az égéstérben amikor ő is van, mesél sztorikat. mintha ebben a topicban is láttam volna a linkjét.
a családomon belül már volt egy P2, végül azt vettem meg, a tulajdonosa pedig vett a dunabogdányi toy-cartól egy P3-at.
mind a becsületesnepper (gödöllő) mint a toy-car (dunabogdány) rendes társaság, tőlük szívesen vennék autót. prius most csak a toy-carnál van, az is csak P3, elég jó pénzért.
a hahun kétmilliós plafonnal a következő P2-ket találtam:
- taxi volt, a tetején a festésen látszott a lámpa helye, az utastérbe inkább be sem néztem
- meggyszínű amerikai import, szép mélypiros szín borzalmas rétegvastagság-értékekkel a küszöbön és az autó jobb hátulján. jobb hátul van az akksik szellőzője, ha az sérült, akkor cseszheted.
- kőműves importálta amerikai árvízkárosult. nem elég, hogy mostoha előélete volt, ki volt ülve a bőrülése, borzasztó, inkább vett volna egy doblót.
- nem a tulajdonos árulta, tök jó állapotú facelift előtti modell, konkrétan semmi baja, de valami partnerétől kapta fizettségül, nem vette a nevére, bonyolult sok buktatós adminisztráció, gyanús felek, inkább nem.
tanulság: ha hiányzik még 250k a tutihoz, inkább kérj kölcsön és vedd meg a rendes kereskedőtől (ha nem számíthatsz családon belüli üzletre).