Megvolt az első hosszabb út. 1023 km, Bp-Magas tátra-Budapest.
Nagyon jól viselkedett a kocsi. A fogyasztás kicsit több lett, mint gondoltam, de vállalható.
A boxxal és a sok cuccal együtt is dinamikus volt. Nyilván 15%-os emelkedőn 50ről nem gyorsult 90re annyira gyorsan, de elment.
Kényelmes az ülés, jó a távtartó tempomat.
Ami viszont előjött, csak korábban nem tudtam megmagyarázni, miért furcsa kicsit a kocsi, az borzalmas szögben álló és vastag A oszlop. Szerpentinen a belső ívet szinte alig láttam, nem láttam, jönnek-e szemből, illetve a szlovákoknál néha van olyan, hogy autóúton zebra, ott nagy sebességnél nem mindig észleltem a gyalogosokat. Nem tudom mit kellene másként, de szerpentinen elég veszélyes így vezetni. Szerencsére nagyon jó volt az útfekvése és a szemből jövők is a sávjukban maradtak, de a kanyar felénél, ha valaki átjött volna a zárón, nem vettem volna észre.