Meglehet, egyformán raknak mindenhol mindenfélét beléjük. Nekem a Japán gyártásuban miért van Bosch fékrendszer benne
Az enyemben Bosch ABS van, ahogy nagyjabol az autok donto tobbsegeben is. A Bosch vilagszerte elegge monopol helyzetben van a fekrendszerek teren, illetve a hozzajuk kotheto kulonbozo elektronikak gyartasban abszolut vilagelso.
Mas, a beszallitokhoz kotheto tema:
A beszallitott alapanyagok minoseget minden alkalommal ellenorzik, ahogy en is ellenoriztetem az embereimmel. A cegem alatal gyarott termekek ugyanugy a high end kategoriat kepviselik ma is, ahogyan mar 70 eve mindig, pedig a beszallitok, ha nem is allandoan, de valtoznak, mely leginkabb a szallitasi/gyartasi hataridokhoz es/vagy keszlethianyhoz kothetoek. Az alapanyagot mindig komoly szabvanyoknak megfeleloen rendeljuk, illetve azokkal osszhangban szallitjak, ezert teljesen mindegy, hogy eppen kinabol, usabol vagy europabol jon az alapanyag. Veszely inkabb ott van, ahol nincs minosegiranyitasi rendszer, igy a beszallitott alapanygok, felkesz aruk minosegi tanusitvanyait sem kerik el, de pont az autogyartok a vilagon az egyik legmagasabb minoseget kepviselik es a legnehezebb megfeleni nekik. Ha a fold barmely reszen nem kpesek ugyanolyan minosegben legyartani egy autot az maximum a helyi menedzsment hibaja, de ez alig fordul elo.