-vezérléscsere megtörpént 166.006 óraállásnál.
szíjnak már nem sok volt hátra, repedezett(isten tudja,h milyen márkájú lehetett, minden felirat lekopott róla). görgők közül az egyik már rágott, koyo volt benne. vízpumpán toyota-aisin felirat virított, az is ki lett cserélve. toyotás hűtőlötyivel feltötve.
-önindító kipuccantva, most már könnyedén indul
el voltak oxidálódva az érintkezők.
-szervólötyi kicserélve, kormányművet sem ártana felújjítani...kicsit buszos középállásban
castrol dexron3
-gyertyák patinánsan denso platinásak
platina volt benn. ngk, de nagyon kopottak voltak már.
-termosztát is már új
jakoparts lett betéve
-keréktőcsavar beszerezve
-alapjárat beállítva
1000 körül volt nyáron, 40fokban.
a rossz termosztát miatt, hideg időben 1500-ra emelkedett.
most bemelegve 650
lengéscsillapító porvédőket és féktárcsákat kell még cserélni. olajhűtöt is cserélni kell,m el van repedve a csatlakozásnál.
tudtam,h akkor fog leszakadni a hó, mire elkészül a parip'
decsakazértisnyárigumival
alakul, mint hülyegyerek a prés alatt.
múlt héten vele jártam be melóhelyre.
pénteken kapott egy alvázmosásos-viaszos gépimosót, megtankoltam és beraktam a garázsba.
rossz termosztáttal, kb 2órás helybenpöfögéssel, hideg időben 8,3 lett az átlag.
várjuk a száraz-jó időt