Én nem tudok semmiféle típushibáról a végletekig egyszerűsítve van, nagyon fontos az olaj legyen mindig 0w20, ezt muszály betartani. 90e-nél váltóolajcsere, gyertyacsere iridiumos....ennyi. Power módot ne használd sose, nem menj hosszú távon végig padló gázon, nem használ az inverternek, talán ez ami a 3. szériás Prius-nál gondot jelentett, mivel a másodikban nem lehetett megölni az invertert, de a 3. képes volt rá.
Pesten lopják, mint állat, bár inkább főleg a Prius-t, mivel sok a taxi, egy casco nem árt rá, negyedévente 14e, belefér, ha töröd könnyen jön a milliós kár...durrognak a légzsákok. Blue 16 hasznos bele, vagy speckó lopásbiztos tech, mivel a kulcsnélküliség miatt könnyű vinni, és a vezérlő doboz bent a van az utastérben, ha jól tudom.
Venni kocsit csak állapotfelméréssel, rétegmérő használata nélkül ne vegyél autót, rengeteget megpörgetnek még kint, érdemes fiatalabbat, 5 guriga körül, ha van rá keret.
Itthoni ennyiből nem nagyon jöhet ki szvsz, bár mostanában nem néztem árat, mobile-n 16e euro alatt nem nagyon láttam semmi értelmeset. Kintről hozott ha van megkímélt jól felszerelt olyan 50e km-ig azzal tutira nem költöd rá a nadrágodat. Pill. mindjárt nézem.