Nade, Barátom, ezek M modellek. Azt gondolhatod, hogy nem ezekről beszéltem eddig, ugye?
Amúgy az E30-asból létezett Hamann változat, az már sor6-os 3.0 volt...
Te egész konkrétan azt írtad, hogy szerinted a BMW-hez kell a 6 henger. Nem volt szó arról, hogy M vagy nem M, úgyhogy ne csúsztassunk
... Egyébként a 2002 turbo esetében szó sincs M-ről, akkor ez a megjelölés még nem is létezett.
Te elvitatod egy négyhengeres BMW-től a jogot arra, hogy "igazi" BMW legyen - úgy gondolom, ezek a sportos (és négyhengeres) csúcsmodellek (is) elég csattanósan bizonyítják ennek az ellenkezőjét
Ha már itt tartunk: a BMW sportos image-ét jelentős részben a 02-es sorozat (aminek a csúcsváltozata volt a 2002 turbo) alapozta meg - kivétel nélkül négyhengeresek voltak.
-------------------------------
Az E30-asnak nem csak az említett Hamann-féle, hanem egy rakás különböző, gyári változata is hathengeres volt
... 318-astól felfelé konkrétan az összes (kivéve az M3-ast). Tehát a 320i, a 323i és a 325i egyaránt (kivéve az egyes piacokra gyártott, négyhengeres, kétliteres, 192 lovas 320iS modellt).
-------------------------------
Gondolom, tudod, hogy a legújabb 3-as sorozatban pl. ismét javarészt négyhengeres (feltöltött) motorok dolgoznak. Így végképp ideje lenne felülírni ezt az alaptalan előítéletet, miszerint amiben nincs legalább 6 henger, az nem is igazi BMW