Tisztelt Sima!
Üdvözlöm a márkakereskedésünk fórumán amit nem utolsó sorban azért hoztak létre, hogy aki meg akarja osztani véleményét rólunk az írjon. A kritikát is elfogadjuk, bár ha visszaolvas a régi hozzászólásokban, nem vagyok híve a névtelen írásoknak, és ha úgy érzem kár ért, valamint megbántottak azt azzal közlöm aki közvetlenül érintett. Mindegy, Ön így döntött.................
Én meg nem szeretek regényt írni
de hát erre illik válaszolni
akkor tehát hallgattassék meg a másik fél is
ha jól tudom Önök az autót tavaly szeptemberben rendelték meg amikor az Auris alapfelszereltsége megváltozott, ami 100e forint áremelkedést jelentett.
Tény a kollégám hibázott amikor nem vette észre, hogy a rendelhető autók listáján az Önök által választott színből már csak az újabb van.
Mielőtt az autót átvették volna felhívta Önt kollégám és tájékoztatta arról, hogy ugyan drágul az autó de „cserébe jobb lesz a felszereltsége”. Beszámolása szerint ekkor elhangzott hogy az autó 100e forinttal drágább de mi ezt Önre nem akarjuk áthárítani, de sajnos a nagy árengedmény és az ajándék extrák miatt nem fér bele a kölcsönösen kialkudott árba, de próbálunk valami megoldást keresni és semmi képpen nem kívánjuk Önökkel az aláírt adásvételi szerződés 1.3.3-1.3.4 pontját érvényesíteni (
„Vevő tudomásul veszi, hogy amennyiben a vétel tárgyát képező gépjármű felszereltségét a gyártó avagy az importőr vezérképviselet megváltoztatja, ezen felszereltségben történő változásból eredő vételártöbbletet köteles megfizetni.
A Vevőnek jogában áll a szerződéstől elállni, amennyiben az áremelés 15 %-nál magasabb. A Márkakereskedő köteles minden árváltozásról az átvételt megelőzően a Vevőt írásban értesíteni, egyben 8 munkanap határidőt szabva meg arra, hogy a Vevő nyilatkozzon a vételár elfogadásáról, amennyiben az áremelés mértéke meghaladja a 15 %-ot. Amennyiben a Vevő a megadott időpontig nem nyilatkozik írásban, úgy az ármódosítást elfogadta.
Amennyiben a Vevő a jelen szerződés megkötését követően, a Márkakereskedő által gyártásból
megrendelt gépjármű egyes paramétereit, kivitelét stb. utólagosan módosítani kívánja, ez esetben a
szerződést módosítani kell. A módosítás miatti
többletköltségeket a Vevő viseli, tudomásul véve a szállítási határidő változását.” ) Másodjára amikor beszéltek észre vettem a bizonytalanságot kollégámon, ezért átvettem a telefont és tájékoztattam önöket, hogy sajnos az Önök által elképzelt modell felszereltségét megváltoztatta az importőr, de másik színben találtunk egy ugyanolyan specifikációjú autót amit nem kértek. Ezt megértettem és el is fogadtam.
Ekkor tájékoztattam, arról ismét, hogy
aláírta az adásvételi szerződést és az abban leírtakat elfogadta, de már én mondtam, hogy nem kívánjuk érvényesíteni Ön felé az abban szereplő pontokat, viszont a már leírtak miatt nem tudjuk elengedni a 100e forintot, és „csak” 50e forintot kellene ( és nem kell!!!) átvállalni. Úgy váltunk el, hogy megbeszélik a dolgot és jelzik felém döntésüket. Az utolsó? telefonbeszélgetés az átvétel előtti napon történt. Ekkor hangzott el az a telefonbeszélgetés amit leírt.
Amit most leírok ütközik elveimmel, mert nem szabadna leírnom, illetve a kollégámnak is a telefonálás után kellett volna mondania, de a tárgyilagosság kedvéért azért megjegyzem, hogy a háttérben a "modortalan dolgozó” (miután Önnek és a kedves párjának többször megpróbálta felvázolni a lehetőségeket) ezt mondta :
Basszus tegnap azt mondták nem tetszik a dolog nekik de elfogadják. Nem értem miért variálnak, de tudod mit Peti lesz*om, befizetem én, ne kelljen nekik. Mondta mindezt azért mert én előtte való nap megmondtam neki, hogy ha más nincs, az autó nem lehet veszteséges, ha az ügyfél nem, akkor ő fizeti ki az 50e forintot.
Ezen beszélgetésünk során is azt mondták, ha gondot jelent az 50 e forint akkor jelentkeznek. Miután nem kerestek és az autót is átvették, úgy gondoltam elfogadták és minden rendben van.
Sajnálom, hogy ez így alakult, de a kollégám által felajánlott kedvezmény/ajándék még mindig jár, és ahogy azt ígértük az autó átvételekor- kompenzálva a többletköltséget- az első szerviznél érvényesítjük.
Elfogadom, de nem értem döntését, mégpedig azért mert mind én, mind pedig Zsolt kollégám is elkövetett mindent annak érdekében, hogy Önt összességében kár ne érje.
Azért felhívnám figyelmét, hogy az autó garanciájának megőrzése érdekében, ha már soha többet veszprémi Toyota szalon, mégis valamelyik márkaszervizben szereltesse autóját.
üdvözlettel
empé, Murai Péter
Kereskedelmi vezető