Szerző Téma: T22 Avensis és minden mi róla szól  (Megtekintve 787203 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1365 Dátum: 2014.05.20 15:42:57 »
Figyeld, a gentleman fotozkodik mig a varandos anyuka nyitja neki a kaput  :lol:

Nem fordulsz valamikor Pestre, nalunk is lenne egy fuvar: egy 90*200 matrac a fiunak  :)
Tesóm megy jövő héten a Sárkánnyal.  :D Beszéld meg vele...

Amúgy, még az ágy alatt is ott figyel a 12cm vastag szivacsmatrac kihajtva-kiterítve.  :) Jól kib*sztak velem a boltosok, mert azt nem mondták, hogy az ágyrács és a keret kompletten, összeszerelve várja a szállítást... f*sza volt egyedül kivenni a tömör fenyő ágyat...  :sweatdrop:
És igen, amikor kérdezte a várandós (bár a 2 gyerekkel inkább terhes) anyuka, hogy segítsen-e, mondtam neki, hogy igen, légyszives csukja be a kaput...   :D Azt mondja: "Ez nem olyan nehéz, megfogja a másik végét, segít..."  :wacko:
Mondom neki: "Persze, anyukám, inkább a hasad fogjad és görögj befelé ajtót nyitni..."  :) - kis naív...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1366 Dátum: 2014.05.20 15:48:30 »
;) ;)
farkas effektus lesz este cimbi.
tudod é,h mi az?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1367 Dátum: 2014.05.20 15:50:32 »
;) ;)
farkas effektus lesz este cimbi.
tudod é,h mi az?
Van már gyerekem, hogyne tudnám...  :innocent:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1368 Dátum: 2014.05.20 15:51:38 »
;) ;)
lassan nálam is az lesz;)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1369 Dátum: 2014.05.20 15:52:45 »
;) ;)
lassan nálam is az lesz;)
Nahát, ez aztán a jó hír!!  :D Mármint, hogy van, miért farkas pózban...  ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1370 Dátum: 2014.05.20 15:54:26 »
;) ;)
farkas effektus lesz este cimbi.
tudod é,h mi az?
:?:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1371 Dátum: 2014.05.20 15:56:16 »
:?:
Ülsz a lyuk mellett és vonyítasz.  :cool2: :cry: :lol:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1372 Dátum: 2014.05.20 16:00:12 »
úgyvan.;)
vagy fexel oszt vonyítasz;)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1373 Dátum: 2014.05.20 18:10:40 »
Mit nekünk a gyerek új, 90x200-as fenyő ágya, berakjuk...  azé' van a kombi, nem? :cool2:

Ennyi :) Szép ez a kék szín.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

dunnyus74

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1374 Dátum: 2014.05.22 10:28:53 »
Sziasztok!
Van egy Avensis Verso-m, amiben csak 5 üles van. Tudna valki segiteni, hogy honnan tudnek beszerezni plusz kettö ülest hatulra? Illetve valaki alakitott mar at a közepsö sor ket szelsö üleset hatra? Illetve tudja valaki mi a gyari CD-radio pontos tipusa? Kapcsolasi rajzot kellene keresnem hozza.
Köszi elöre is.

elpaso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 326
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1375 Dátum: 2014.05.24 22:21:45 »
Na! ma volt időm, levettem az első szélvédő alatti takarót. Mint már írtam, kanyarodáskor mikor esett az eső, ide-oda loccsant a víz. Arra gondoltam hogy az ablaktörlő karjai alatt van egy műanyag takaró, és az alatt áll a víz. Igaz is volt. A lefolyó el volt telve szeméttel.

elpaso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 326
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1376 Dátum: 2014.05.24 22:24:45 »
Másik oldal.

elpaso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 326
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1377 Dátum: 2014.05.24 22:30:05 »
Tisztítás után. Igazából volt benn minden, de vékonyan. kicsit olyan volt mint egy madárfészek. Könnyű, picit sáros, picit leveles, ágas.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1378 Dátum: 2014.05.24 22:33:39 »
Ma rászántam magam, és szétkaptam az első két ajtót, hogy részben a komfort növelése céljából, részben a gyári hifi hangzásának javítása miatt kiszigeteljem a belsejét.

Figyelembe véve, hogy a Dynamat árát sokallottam, végül a hasonló felépítésű Soudal Soudaband 10000mm x 300 mm méretű, legnagyobb kiszerelésű változata mellett döntöttem, Kgabe jóvoltából, amit utólag is köszönök neki! ;)

Ilyen munkát még soha nem csináltam, nem is láttam, hogy hogyan szokták csinálni, így Picipeti fórumtársunk segítségét kértem a know-how -t illetően.

Ami kellett a munkához:
Soudaband tekercs, fektisztitó spray, csavarhúzó, 10-es krova kulcs, egy tiszta száraz rongy, kartonpapír a mintákhoz, kis festőhenger szivacs fejjel, snitzer és olló, hőlégfúvó, meleg napsütés!

Miután szétszedtem az ajtót, nézegettem, hogyan és hova kell betuszkolni a szigetelőt. Nem akartam kiszerelni az ablakot, de annyira útban  volt, hogy muszáj voltam. Persze a mozgató mechanikával együtt...
Így volt akkora lyuk az ajtólemezen, hogy könyékig befértem a szigetelő lappal.
Ragasztás előtt gondosan befújtam az ajtólemez belső oldalát fektisztitoval, majd áttöröltem a ronggyal, hogy zsír és pormentes legyen. Ez nagyon fontos, hogy megfelelően ragadjon a bitulap a lemezre.
A mérőszalaggal lemértem a szükséges méreteket és kivágtam egy mintát a kartonból, majd a darabot visszaillesztettem ellenorzeskeppen az ajtóba. Végül a mintát ráraktam a szigetelőre és körbevágtam. Törekedni kell arra, hogy minél kevésbé farigcsálja össze a szigetelő tekercset, mert akkor sok lehet a vágnivaló, vagy a használhatatlan formájú darab. Célszerű, ha minél kevesebb toldás van a felragasztott szigetelő lapon.
A vezető felőli ajtón sajnos még gyakorlatlan voltam, de a másik ajtón már csak 6db-ot kellett vágjak.

A mélyközép hangszóró mögött 2 rtg, a többi helyre csak 1 rtg-et raktam, mert nem tudtam (nem számoltam előre), hogy mennyi anyagom fog maradni (sok, kb a fele megmaradt).

Természetesen készítettem képi dokumentációt a munkáról, amit holnap megosztok veletek.

Jövő héten megcsinálom a hátsó ajtókat is, mert zavaróan zörögnek, ha még marad, akkor a tetőt is. Így lesz komplett.
Most nem mentem az autóval, de az feltűnt, hogy összeszerelés után az első ajtók érezhetően nehezebbek lettek, és kívülről kopogtatva nem kong, mint a hatsók. Ennyi rutinnal jövő héten szerintem egy délelőtt alatt megleszek mindkét ajtóval.

Természetesen minden patent serulesmentesen jött ki és ment vissza, én is egyetlen horzsolás nélkül végeztem el ezt a kis munkát.



4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1379 Dátum: 2014.05.25 07:01:20 »
Ma rászántam magam, és szétkaptam az első két ajtót, hogy részben a komfort növelése céljából, részben a gyári hifi hangzásának javítása miatt kiszigeteljem a belsejét.

Figyelembe véve, hogy a Dynamat árát sokallottam, végül a hasonló felépítésű Soudal Soudaband 10000mm x 300 mm méretű, legnagyobb kiszerelésű változata mellett döntöttem, Kgabe jóvoltából, amit utólag is köszönök neki! ;)

Ilyen munkát még soha nem csináltam, nem is láttam, hogy hogyan szokták csinálni, így Picipeti fórumtársunk segítségét kértem a know-how -t illetően.

Ami kellett a munkához:
Soudaband tekercs, fektisztitó spray, csavarhúzó, 10-es krova kulcs, egy tiszta száraz rongy, kartonpapír a mintákhoz, kis festőhenger szivacs fejjel, snitzer és olló, hőlégfúvó, meleg napsütés!

Miután szétszedtem az ajtót, nézegettem, hogyan és hova kell betuszkolni a szigetelőt. Nem akartam kiszerelni az ablakot, de annyira útban  volt, hogy muszáj voltam. Persze a mozgató mechanikával együtt...
Így volt akkora lyuk az ajtólemezen, hogy könyékig befértem a szigetelő lappal.
Ragasztás előtt gondosan befújtam az ajtólemez belső oldalát fektisztitoval, majd áttöröltem a ronggyal, hogy zsír és pormentes legyen. Ez nagyon fontos, hogy megfelelően ragadjon a bitulap a lemezre.
A mérőszalaggal lemértem a szükséges méreteket és kivágtam egy mintát a kartonból, majd a darabot visszaillesztettem ellenorzeskeppen az ajtóba. Végül a mintát ráraktam a szigetelőre és körbevágtam. Törekedni kell arra, hogy minél kevésbé farigcsálja össze a szigetelő tekercset, mert akkor sok lehet a vágnivaló, vagy a használhatatlan formájú darab. Célszerű, ha minél kevesebb toldás van a felragasztott szigetelő lapon.
A vezető felőli ajtón sajnos még gyakorlatlan voltam, de a másik ajtón már csak 6db-ot kellett vágjak.

A mélyközép hangszóró mögött 2 rtg, a többi helyre csak 1 rtg-et raktam, mert nem tudtam (nem számoltam előre), hogy mennyi anyagom fog maradni (sok, kb a fele megmaradt).

Természetesen készítettem képi dokumentációt a munkáról, amit holnap megosztok veletek.

Jövő héten megcsinálom a hátsó ajtókat is, mert zavaróan zörögnek, ha még marad, akkor a tetőt is. Így lesz komplett.
Most nem mentem az autóval, de az feltűnt, hogy összeszerelés után az első ajtók érezhetően nehezebbek lettek, és kívülről kopogtatva nem kong, mint a hatsók. Ennyi rutinnal jövő héten szerintem egy délelőtt alatt megleszek mindkét ajtóval.

Természetesen minden patent serulesmentesen jött ki és ment vissza, én is egyetlen horzsolás nélkül végeztem el ezt a kis munkát.
Ahogy ígértem, a KÉPEK itt láthatók
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i