Üdv Kalapos!
Megnézem az oldalt! Itt aztán jól össze van szedve minden alkatrész! Videokat is!
Csodát nem várok természetesen egy 287.000km-el vásárolt, előéletét nem ismert autótól.
De annyit megtehetek, hogy az eddig elhanyagolt karbantartások, cserék, beállítások naprakeszek lesznek, ezzel kihozva a legjobbat az autóból!!! Nem gyorsulási versenyekre vettem, nem is széthajtani, hanem arra, ha esetenként előzni kell akkor könnyedén meginduljon. Hosszú távra tervezek vele! Sajnos összehasonlítás hiányában a motorféket nem tudom megítélni! Az 1,3-as swiftemnek (100.000km) sincs jobb motorféke egy kicsivel sem sőt.
Vagy 80km/h-nál kapcsoljak vissza 3.-ba ? Ezeket a fogásokat hallottam, de itt még nem próbáltam. Ami biztos, hogy olyan igen rossz nem lehet, mert 6000km-en 4dl olajat eszik úgy, hogy közben csöppen az olaj a motorból!
Semmi kék füst. Az biztos, hogy annyira nem volt karbantartva, vagy csak eladásnál nem törődtek vele, de olyan fekete olaj jött le belőle mint a csuda. Majd azt az infót hallottam, hogy motormosóval nem kellene nekiesni, mert több lenne a kár, mint a haszna. Így olajszűrő csere nélkül még friss olaj be, majd 20 perc 5-6ezres fordulaton és ez az olaj is full fekete volt! Viszon ezután szűrö és olajcsere, most 6000km-t mentem vele és mézszínű.
Plusz ez a forum nagy segítség nekem is és én is igyekszem a jó, pontos és hasznos infókat megosztani!
Én hiszem azt, hogy megéri gondoskodni, mert van rá példa, van egy ismerősöm, akinek ignise van már időtlen idők óta. Vigyáz rá, karbantartja, nem kínozza, de akárhányszor elmegy a házunk elött még a mai napig is mint egy új autó! Semmi füst, újszerű hang....Tehát gondoskodni róluk és nagyon meghálálják!!!
Kösz az infókat!!!