Nem hozok és hozatok be külföldről autót. Nem járok végig az adminisztrációt.
Sőt alapveteőn magyarországi autókat keresek, mert ezek nem extra ritka autók, amiből ne lenne itthon.
Mindkét kocsim német volt eredetileg. Bürokratát egyszer nem láttam, adminisztrációt se intéztem. Adminisztrációt egyáltalán nem látsz. Kinézed a kocsikat, kimegy egy nepper, felméri, behozza, honosítja. Végén a forgalmit a kezedbe adja és elköszöntök. Egy szerződést aláírsz az elején meg egy forgalmit
átadszátveszel a végén. Persze van a neppernek egy díja, de ha leosztod időre, akkor rájössz, hogy alig több mint a te munkaidőd, így bőven megéri.
Külföldön több a jobban karbantartott kocsi, mert ott inkább van rá pénz. A hazai kínálat enyhén szólva kihívásokkal teli aranymosás. Túrod a sarat tonnaszám, hogy találj esetleg egy-egy aranyrögöt. Még itt a klubfórumon is bőven találsz olyan kérdést, hogy hogyan lehet kiszedni a DPF-et, hol olcsóbb az utángyártott alkatrész, a legolcsóbbat hol lehetne féláron beszerezni, ésatöbbi.
Van egy minőséget szem előtt tartó keménymag, de bőven látsz olyat aki a karbantartáson akar spórolni. És sajnos nem ez a hazai átlag, hanem az aki nem is keresi az olcsóbbat, inkább egyáltalán nem költ rá, majd eladja mielőtt végleg letérdel a kocsi.