ugyanezt velem az emilfrey akarta eljátszani pár éve még a corollával.
egy jó 10e ft összehoztak volna pluszban,ha nem figyelek és nem küldöm el öket az anyjukba.
A sztori pikatnériára még az, hogy mindez a beszélgetés tegnap, délelőtt történt. Aztán már délután háromnegyed 5-kor hívtam őket hogy talán valami probléma adódott, hogy még nincs kész az autó? Erre jött a bunkó válasz, hogy "hát mondtam hogy egy órán belül kész az autó".
Bementem érte, az illető munkafelvevőt hiába hívták a kollégák ki se méltóztatott már jönni, más adta vissza a kocsit. Kiállították a számlát (így is párszázzal több az összeg mint a hivatalos akciós összeg, de ezt már nem mertem szóvá tenni), majd odatessékeltek a pénztárhoz. Kifizettem, majd visszamentem az emberhez, hogy "elnézést, de a szervizhez járó 1 éves Assistance hosszabbítást nem kaptam meg".
Erre ő "a kollégám nem adta már oda? sebaj, adok én is egyet
még egyszer". Odaült a géphez, kattintgatott valamit, majd hozzámorogta, hogy "be volt állítva a rendszerbe már", kitöltve átadta a kártyát, hozzátéve "de kell neki egy kis idő míg átfut a központi rendszeren"...
A vicces az egészben az, hogy a
FilterCenter-ben egy levegő szűrő bruttó 1100 Ft (eredeti JapanParts), egy pollen szűrő 1200 Ft, egy féklámpa izzó pedig 80 Ft.
A szűrők cseréjét ott a bolt parkolójában kábé 10 perc alatt végeztem el (egyik szűrőhöz még fotókkal illusztrált szerelési útmutatót is adtak).
Most ennyire meg kellett sértődni azon, hogy nem tudtak hülyének nézni? 14000 Ft-ot akartak lehúzni rólam, 2380 Ft-nyi alkatrészért?
Mert ha azt mondták volna hogy a szűrők + 1 db. féklámpa izzó cseréje legyen mondjuk 5000 Ft, azt mondtam volna egye fene. De 14000? És akkor még nekik áll feljebb?
Azért erősen meggondolom, hogy jövőre oda viszem-e legközelebb az autót...