Először is a regeneráláshoz folyamatosan kell menni, és nem is a tempo a fontos, hanem hogy egyenletesen meleg motor legyen. Ez nem egyenlő azzal, hogy nem világít a kék, akkor csak a víz meleg már, a blokk és a rendszer még távolról sem... A 2x40 is 80 km, de nem fog regenerálni, legfeljebb az egyben 80 km-es úton. A másik feltétel, hogy a tankod nem lehet felénél üresebb. Mert ő tudja mennyi van benne és el sem kezdi, ha nem biztos a befejezés. Ugyanis üzemanyagot használ ehhez, külön rendszeren át.
Megj. nem én találtam ki, olvass utána, ha nem hiszed.
A másik a tempo. Ha még nem tetted meg, tegyél egy gps-t - telefont magad elé és nézd meg mi a 130 valóban és ekkor mennyit mutat a te km-órád. Speciel nekem 8 km/h-t késik, ha 140 az órán, akkor megyek 132-4 körül. A gps pontos.
Egyáltalán nem teszed tönkre az autódat, ha gyorsabban mész, jelzem nekem még halkul is és azért nagyon jól megy 140-160 között is, akár full teli. A fogyasztás pedig télen-nyárin, város-pálya, nyaralás Róma, tenger, kis út 6,6 l/100km. Sosem nézem rövid távolságokra, mert félrevezető és tök mindegy is. Néha ferdén állsz, amikor tankolsz, néha extrém helyzetek vannak, pl. baleset a reptéri úton és araszol az ember 30 percet, vagy másutt... na ehhez milyen adat tartozik?
Különben maximálisan támogatom azt a teóriát, hogy az asszony fogyaszt túl. Mindenképpen be kell hajtani rajta valami kárpótlást, természetbeli juttatást, bármit, ami jól esik, mert azt a sört, amivel többet fogyaszt, te is megihatnád