A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
majd lesz pár év/pár 10ezer km múlva!
Vicces amúgy, úgy emlékszem hogy még 2000 előtt olvastam egy cikket, hogy a magyar gázolaj tönkrevágja a BMW-k common rail rendszerét (akkoriban ilyenek voltak hogy 320d 530d stb).Úgy tűnik még nem sikerül megoldani ezt a problémát.
Nem a motorokkal van a baj, tudtommal, németben jól működnek ezek. Xar a magyar gázolaj és kész.
Neked ma nagyon hétfő van, olvasd el mégegyszer a "hogy a magyar gázolaj tönkrevágja a BMW-k common rail rendszerét" rész
Csak nézek, mint borjú az új kapura... Nem is írok ma többet. Még egy post a gumis topicba és kész. Majd holnap. Vagy maradok read only módban.
Még egy Lancia Kappa is tetszene. Úgy érzem ez ilyen most vagy soha alkalom
Annyira nem vagyok szarul...
Akkor nézegess kombi Avensist
Egy szóval nem mondtam, hogy nem tetszik, csak nem kéne.
Ótót nem arra tervezték hogy 100 ezer km-t fusson. 3 évente cserélni kell mert leáll a gazdaság
Ponty most 6 éves
A 2,0 d4d-kben van kéttömegű lendkerék, az 1,4-ben sima kuplung van. Max a porlasztó csúcsok hibája és a turbó jöhet elő, jellemzően a nem megfelelően "olajos" magyar gázolajtól. Megoldás: 2T olajat a gázolajhoz, és probléma nuku. (Ismerősi körömben több PD és CR motoros autónál is több10ezer km-ek óta problémamentesen működnek, pedig ezeknek jellemzően ez az alkatrész a rákfenéje).
Milyen 2T olajat használnak, és milyen keverési arány mellett kell ezt elképzelni?
Gázolajmennyiségtől függ, valami 1-2 deci kell 80literhez... De megkérdezem tesómat... A jobbakat ajánlják, Sthil, Makita, stb...
Nem egyszerűbb valami import prémium üzemanyagot tankolni (tudtommal az OMV-nek van pár ilyenje)?