A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
értem! mi a minimális fogyasztás amit hosszú távon el lehet vele érni? 4 liter? nekem a suzukival 4,2 körül volt nyáron hosszú távon, de nem is nyomtam neki, 60-70 km/h között fogyasztott így.
Ez egyén függő....volt aki csinál3,5 es rekordot.... de átlagban 5alatt kijönnek vele az emberekÉn nem, mivel mindig tolom neki de sportos közlekedéssel is mindig 6,5 alatt van ami nekem bőven jó
és a kettős tömegű lendkerékről nem esett szó. azok mit bírnak, mennyi bele stb.
nagyon jó lenne nekem egy ilyen 1,4-es dízel mert én 4 literrel megerőltetés nélkül eljárnék vele szerintem. viszont még mindig tartok ezektől a tipikus dízel problémákkal. és a kettős tömegű lendkerékről nem esett szó. azok mit bírnak, mennyi bele stb.
A 2,0 d4d-kben van kéttömegű lendkerék, az 1,4-ben sima kuplung van. Max a porlasztó csúcsok hibája és a turbó jöhet elő, jellemzően a nem megfelelően "olajos" magyar gázolajtól. Megoldás: 2T olajat a gázolajhoz, és probléma nuku. (Ismerősi körömben több PD és CR motoros autónál is több10ezer km-ek óta problémamentesen működnek, pedig ezeknek jellemzően ez az alkatrész a rákfenéje).
Vicces amúgy, úgy emlékszem hogy még 2000 előtt olvastam egy cikket, hogy a magyar gázolaj tönkrevágja a BMW-k common rail rendszerét (akkoriban ilyenek voltak hogy 320d 530d stb).Úgy tűnik még nem sikerül megoldani ezt a problémát.
Képzeld az enyém annélkül is problémamentessen műxik
2000 elött a BMW nem common railt csinált, tegnap tudtam meg