Szerző Téma: D-4D  (Megtekintve 1023261 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #3405 Dátum: 2013.03.01 23:11:03 »
Nekem elöször azt hiszem 90 ezer környékén volt takaritva, akkor volt is benne valamennyi cucc.... de változást nem éreztem
majd 130 ezer környékén újra, de akkor szinte teljesen tiszta volt.....
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D
« Válasz #3406 Dátum: 2013.03.01 23:12:45 »
Nekem elöször azt hiszem 90 ezer környékén volt takaritva, akkor volt is benne valamennyi cucc.... de változást nem éreztem
majd 130 ezer környékén újra, de akkor szinte teljesen tiszta volt.....
Az hogy lehet, jobban hajtottad, azért? :hmmmm:

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #3407 Dátum: 2013.03.01 23:25:49 »
Az hogy lehet, jobban hajtottad, azért? :hmmmm:
gözöm nincs.....de lehetséges
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:D-4D
« Válasz #3408 Dátum: 2013.03.01 23:31:11 »
Ugy latszik 1.4 d4d-nel nem sok ertelme van pucolni, mert nem rakodik le (ennel meg a Jazz iDSI motorja is jobban osszemocskolja az EGR-t pedig a benyas!). A 1AD es 2AD motoroknal joval nagyobb lerakodas jon ossze. Az enyemben 50 ezer utan mar alig volt atjarthato, pedig foleg autopalyan hasznaltam.


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:D-4D
« Válasz #3409 Dátum: 2013.03.01 23:32:04 »
Ja azért bandázsolják be :devil: Csopperen láttam elég randa látvány :wacko:
Más előnye is van?

Nekem egy nyitott rezonátoros kipuff van/volt fent, ott előny a nagyobb gázsebesség, úgyhogy konfúzorig fel volt bandázsolva. (2T power!   :devil:)
Magas hő = nagy gázsebesség, többet tölt vissza az átöblítésből, erősebb lesz, és kevesebbet fogyaszt. (egy bizonyos tartományban, ahova a cső méretezve van)
Meg persze nem csökken a cső keresztmetszete a koromtól...
Így nézett ki:

4 ütemnél inkább a dizájn, meg a lábnemleégetés a cél sztem... ::)

Na de ne Offoljuk szét... :nono: :whistling:

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D
« Válasz #3410 Dátum: 2013.03.02 08:59:27 »
Ugy latszik 1.4 d4d-nel nem sok ertelme van pucolni, mert nem rakodik le (ennel meg a Jazz iDSI motorja is jobban osszemocskolja az EGR-t pedig a benyas!). A 1AD es 2AD motoroknal joval nagyobb lerakodas jon ossze. Az enyemben 50 ezer utan mar alig volt atjarthato, pedig foleg autopalyan hasznaltam.
Akkor ezek szerint minden rosszból kimaradok :whistling:

montoya

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 203
Re:D-4D
« Válasz #3411 Dátum: 2013.03.02 14:05:58 »
Akkor ezek szerint minden rosszból kimaradok :whistling:

Ilyen például a gyorsulás élménye.  :D Sorry, nem tudtam kihagyni.  :flowers:
Van:
IS200 Executive
Carina Coupe 1.6 DX
Mazda 323 BF turbo 4x4
Datsun "Elnöki" Gloria Hardtop
Volt:
Corolla E11 1.6 vvti
Carina Coupe 1.8 XE

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:D-4D
« Válasz #3412 Dátum: 2013.03.02 14:08:56 »
 [rohog] Te már itt is trollkodsz?  :?: :D

montoya

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 203
Re:D-4D
« Válasz #3413 Dátum: 2013.03.02 14:20:47 »
Van:
IS200 Executive
Carina Coupe 1.6 DX
Mazda 323 BF turbo 4x4
Datsun "Elnöki" Gloria Hardtop
Volt:
Corolla E11 1.6 vvti
Carina Coupe 1.8 XE

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D
« Válasz #3414 Dátum: 2013.03.02 14:50:03 »
Ilyen például a gyorsulás élménye.  :D Sorry, nem tudtam kihagyni.  :flowers:
Azért nyomatékban, gyorsulásban legalább ott van mint egy  hasonló ccm-es benzines :yes:

montoya

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 203
Re:D-4D
« Válasz #3415 Dátum: 2013.03.02 18:05:34 »
Azért nyomatékban, gyorsulásban legalább ott van mint egy  hasonló ccm-es benzines :yes:

 Nyilván, de az E15 azért elég nagy, hogy 90 lóval közel legyen a gyorsulási érzet a rakott Ifához. :) Gyanítom, nem véletlen, hogy 125Le alatti benzinest nem raktak bele.
Van:
IS200 Executive
Carina Coupe 1.6 DX
Mazda 323 BF turbo 4x4
Datsun "Elnöki" Gloria Hardtop
Volt:
Corolla E11 1.6 vvti
Carina Coupe 1.8 XE

TZoli

  • Vendég
Re:D-4D
« Válasz #3416 Dátum: 2013.03.02 18:11:06 »
Nyilván, de az E15 azért elég nagy, hogy 90 lóval közel legyen a gyorsulási érzet a rakott Ifához. :) Gyanítom, nem véletlen, hogy 125Le alatti benzinest nem raktak bele.

Dehogynem raktak,  ott az 1.4 benzin 97 lóval.

montoya

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 203
Re:D-4D
« Válasz #3417 Dátum: 2013.03.02 18:20:11 »
Dehogynem raktak,  ott az 1.4 benzin 97 lóval.

 Én kérek elnézést! Alulmotorizáltságban akartak vele rekordot dönteni?
Van:
IS200 Executive
Carina Coupe 1.6 DX
Mazda 323 BF turbo 4x4
Datsun "Elnöki" Gloria Hardtop
Volt:
Corolla E11 1.6 vvti
Carina Coupe 1.8 XE

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D
« Válasz #3418 Dátum: 2013.03.02 18:25:43 »
Én kérek elnézést! Alulmotorizáltságban akartak vele rekordot dönteni?
Nem akar senki rekordot döntögetni. Közlekedni lehet vele, lustán váltani, átlagossan gyorsulni. Persze ha átülsz egy 140 Le turbódiselből akkor pár óráig gyengének éreznéd- aztán megszokod :D

jabba79

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:D-4D
« Válasz #3419 Dátum: 2013.03.06 19:56:15 »
Sziasztok!
Denso porlasztócsúcshoz keresnék felső tömítőgyűrüket!
Toyotánál azt mondták csak a szelepfedéllel együtt lehet cserélni vagy az új porlasztócsúcshoz adank.
Ha valaki tud segíteni, azt megköszönöm.
thx