Szerző Téma: D-4D  (Megtekintve 1024962 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:D-4D
« Válasz #3315 Dátum: 2012.10.07 10:55:49 »
Komolyan meg tudok lepődni, hogy jó állapotú, fiatal autókba minek öntenek az emberek mindenféle olaj/üzemanyag adalékokat... Azt kell bele, ami elő van írva és a mindenféle adalékok pedig... Ameddig nem bizonyított a hatása addig legalább bátorság beleönteni... Aztán pedig nem kell meglepődni, ha gond van vele.

A drágább olaj/üzemanyag más téma, mert azok kipróbált tesztelt dolgok, de az utólagos adalékok eredeti folyadékra gyakorolt hosszútávú hatásáról senki nem tudom. Oké, lehet, hogy egy-egy jellemzőt rövidtávon javít, és a többi, meg hosszútávon...?
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

ttta

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Búgó hang
« Válasz #3316 Dátum: 2012.10.07 18:18:54 »
Üresben gurulsz akkor is?

Igen, üresben gurulva is megmarad a búgó hang.
Megyek majd szervizbe vele természetesen.

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:D-4D
« Válasz #3317 Dátum: 2012.10.07 18:46:49 »
Ha kicsit tekersz a kormanyon valtozik a hang? A sebesseggel no a bugo hang, akkor eleg sanszos a kerekcsapagy.


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Ombre977

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 35
Re:D-4D
« Válasz #3318 Dátum: 2012.10.08 14:36:21 »
Sziasztok!

Nemrég nekem is sikerült vásárolnom egy 2005-ös évjáratú 1.4 D4D corollát valós 50 ezer km-rel egyik rokonomtól.
Az vele a bajom,hogy néha nem indul be elsőre.Volt,hogy negyedjére indult be olaj és szűrőcsere előtt.
Értem ezalatt,hogy a motor beindul aztán rögtön leáll.
Miután megvettem rá egy hétre a szerelőmmel mindent kicseréltettem amit ki kell ilyenkor(szűrők,olaj stb.)
Most már nagyon ritkán produkálja ezt a nem indulok témát és már akkor is másodjára beindul.
Mitől lehet ez?Mert azért egy 50 ezer km-es autó induljon be nekem elsőre mindig.!

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #3319 Dátum: 2012.10.08 14:56:25 »
gázolajszűrőt is cseréltetek?
ha igen gyárit kapott ?
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Ombre977

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 35
Re:D-4D
« Válasz #3320 Dátum: 2012.10.08 16:56:21 »
Az is cserélve lett!Nem gyárit kapott!A szűrők cseréje után már kb. 2 hetente egyszer kétszer fordul elő ez a jelenség akkor is másodjára pöcc röff!

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #3321 Dátum: 2012.10.08 18:13:21 »
Az is cserélve lett!Nem gyárit kapott!A szűrők cseréje után már kb. 2 hetente egyszer kétszer fordul elő ez a jelenség akkor is másodjára pöcc röff!
amugy ha elvileg csak 50 ezer km van benne, akkor nem 45 ezernél volt olajcsere?

szűrőkből meg csak igy gyárit, még baja lehet az utángyártott vackoktól ;) nem a megfelelő mikronban szürnek, tobb koszt engedhet át..... azt a magasnyomású rendszer elemei sorra mehetnek tönkre ...
remélem olajat normálisat kapott  :whistling:

nekem akkor produkált hasonlot, mikor télen megdermedt a gázolaj , beindult és leállt...... nem kapott anyagot
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Ombre977

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 35
Re:D-4D
« Válasz #3322 Dátum: 2012.10.08 18:36:00 »
Jó cuccok kerültek bele!
Nem volt aktuális az olajcsere de megtettem mert csak márkaszervízt látott eddig azoknak meg nem hiszek így nyugodt vagyok!

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #3323 Dátum: 2012.10.08 18:49:23 »
akkor jó, Én  nem szóltam semmit  :whistling:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

szaki

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 194
  • néha vagyok
Re:D-4D
« Válasz #3324 Dátum: 2012.10.09 19:29:22 »
Sziasztok!

Nemrég nekem is sikerült vásárolnom egy 2005-ös évjáratú 1.4 D4D corollát valós 50 ezer km-rel egyik rokonomtól.
Az vele a bajom,hogy néha nem indul be elsőre.Volt,hogy negyedjére indult be olaj és szűrőcsere előtt.
Értem ezalatt,hogy a motor beindul aztán rögtön leáll.
Miután megvettem rá egy hétre a szerelőmmel mindent kicseréltettem amit ki kell ilyenkor(szűrők,olaj stb.)
Most már nagyon ritkán produkálja ezt a nem indulok témát és már akkor is másodjára beindul.
Mitől lehet ez?Mert azért egy 50 ezer km-es autó induljon be nekem elsőre mindig.!

Ilyenkor szervizlámpád nincs?
Ha tényleg tuti az az 50 000km-er,akkor elvileg nagy baja nem lehet.
Hacsak nem kannázott folyamatosan.
Amúgy a gázolajszűrőt gyárilag,előírásszerint csak 60 000-ként kellene cserélni,úgy ,hogy lehet még a gyári volt benne.
Ez egy 2005-ös autónál elég elszomorító,ha még nem cserélték.És az is lehet,hogy ez az eltömődött öreg szűrő már átengedett egy smást.

Én belenéznék a tankba lévő talpszűrőbe a hátsó ülés alatt.Az sok mindent elárul az üzemanyag szennyezettségéről egy zseblámpával belevilágítva,meg a talpszűrő szennyezettségéről.
Utána nem ártana valami tisztító adalékot belerakni a tankba és vagy két tankot így kikocsikázni.Eztán,ha nem szűnik akkor lehet tovább próbálkozni.

protko

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 229
Re: D-4D
« Válasz #3325 Dátum: 2012.10.09 20:21:41 »
Izzítógyertyákat cserélted?

'01 2.0 D-4D Liftback -> sold


'06 D5 S80

protko

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 229
Re: Re:D-4D
« Válasz #3326 Dátum: 2012.10.09 20:23:46 »
Sziasztok!

Nemrég nekem is sikerült vásárolnom egy 2005-ös évjáratú 1.4 D4D corollát valós 50 ezer km-rel egyik rokonomtól.
Az vele a bajom,hogy néha nem indul be elsőre.Volt,hogy negyedjére indult be olaj és szűrőcsere előtt.
Értem ezalatt,hogy a motor beindul aztán rögtön leáll.
Miután megvettem rá egy hétre a szerelőmmel mindent kicseréltettem amit ki kell ilyenkor(szűrők,olaj stb.)
Most már nagyon ritkán produkálja ezt a nem indulok témát és már akkor is másodjára beindul.
Mitől lehet ez?Mert azért egy 50 ezer km-es autó induljon be nekem elsőre mindig.!
Ma akkor mégegyszer: Izzítógyertyák???


'01 2.0 D-4D Liftback -> sold


'06 D5 S80

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #3327 Dátum: 2012.10.09 20:25:41 »
ha egyszer beindult, akkor annak nem sok esélyét látom....... még ha le is áll vissza

nem kap üzemanyagot hidegindításkor  szerintem
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Ombre977

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 35
Re:D-4D
« Válasz #3328 Dátum: 2012.10.10 15:44:22 »
Izzítógyertya nem lett cserélve!Valószínű ,hogy gyári szűrő volt benne mert elég trutyis volt és a cseréje után már ***a ritkán produkálja ezt a jelenséget az utóbbi két hétben pl egyszer sem.Szervízlámpa nem ég ha ez van.A kilóméter bármennyire is hihetetlenül hangzik tényleg ennyi.Keresztanyám vette a kocsit újonnan még annó és ő használta a vásárolni meg telekre szal tuti vétel volt bár nem ilyen kocsit akartam.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #3329 Dátum: 2012.10.10 16:01:20 »
Szerintem komoly baj nem lehet, nem hiszem hogy rossz vétel volt........ gondolom nem sürün volt meghajtva sem, közbe közbe el lehet neki rugni hogy kiégjen a koksz, ne tapadjon meg a turbon ;)

turbo visszahűtésre figyelni, tehát leállítás előtt fél-1 percet várni, valamint ha megkapja a rendes szüröket és olajat sok gondtalan km áll előttetek.
olajbol mobile 1 5w30 esp formulát ajánlom, olaj és gázolajszüröböl meg csak is gyárit, nagyon picivel drágább de megéri.

párunknak volt porlaszto problémája 100 ezer km felett, lehet neked nem lesz  :)

amúgy milyen kocsit szerettél volna?
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)