Szerző Téma: D-4D  (Megtekintve 1023251 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

balumaci

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re: D-4D
« Válasz #3030 Dátum: 2011.04.23 10:22:30 »
mmt váltó? Mert azokra van precedens...
bocs , azt nem írtam le, szal igen mmt váltó

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: D-4D
« Válasz #3031 Dátum: 2011.04.23 10:53:15 »
És a te autódat nem hívták vissza? Esetleg szoftverfrissítés vagy amit Palaczkék is végigjártak a hibás MMT-vel.
Van M-MT topic, érdemes visszaolvasni jópár oldalt!
         

balumaci

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re: D-4D
« Válasz #3032 Dátum: 2011.04.23 22:04:43 »
És a te autódat nem hívták vissza? Esetleg szoftverfrissítés vagy amit Palaczkék is végigjártak a hibás MMT-vel.
Van M-MT topic, érdemes visszaolvasni jópár oldalt!
Mivel szerintem  import autó, így nem tudom  de  úgy tűnik nem . Próbálom az infókat összeszedni az mmt -s topicból, bár nem könnyű,mert sok ott a HSZ...

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: D-4D
« Válasz #3033 Dátum: 2011.04.24 09:01:15 »
30 oldal sok? :eek: Gondolj bele, van ezer oldal feletti topicunk.  :innocent:
         

balumaci

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re: D-4D
« Válasz #3034 Dátum: 2011.04.24 10:14:52 »
30 oldal sok? :eek: Gondolj bele, van ezer oldal feletti topicunk.  :innocent:
Nekem igen , mivel nnem lógok egyszerre sokat az oldalon, de nm hiszem h nagyon meg kell magyaráznom , lehordani le tudom magam , ahoz nem kértem volna segítséget.
Én úgy vettem a kocsimat h  beleültem, tetszett, megvettem, (sőt ki sem szálltam belőle...) de nem olvasgattam utána hogy mi lehet a baja , meg mi nem , meg visszahívják e vagy sem ., de szép lassan majd elolvasom az m-mt topicot , aztán majd kiokosodom ..

musspici

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1755
Re: D-4D
« Válasz #3035 Dátum: 2011.04.24 10:28:50 »
Segítség lehet a részedre, ha a keresőben rákeresel "Palaczk" kolléga M-MT topikos hozzászólásaira. Talán hamarabb eljutsz az érdemi részhez. ;)
Egyébiránt egy ismerősöm m-mt váltóját tavaly nyáron cserélték visszahívás keretén belül. Talán fel kellene venned a kapcsolatot egy szakszervizzel, hogy mik a lehetőségeid. :hmmmm:
musspici 242
Toyota Prius 4 PHV

balumaci

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re: D-4D
« Válasz #3036 Dátum: 2011.04.24 22:51:00 »
nekem igazából az a kérdésem h a visszahívás csak szervízkönyves kocsikra vonatkozik e avagy sem...
a többit részt  már megtaláltam, de köszönöm :-)

szörpi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re: D-4D
« Válasz #3037 Dátum: 2011.07.07 20:30:19 »
Üdvözletem!

Volna egy kis problémám.
'04 Corolla HB 1,4 D4D Terra , az utóbbi időben(~2 hét) egyre nehezebben indul mind hidegen, mind melegen. Hidegen elég kemény a járása (mintha télen a minuszban állt volna).
Másik jelenség menet közben füstöl. :cry: Menni megy, nem áll meg, nem torpan.
Hibakód nincs tárolóban. Porlasztók elvileg ok! Railnyomás van, izzítás is ok!

Ötlet, hogy mi okozza?
(hőfokjeladó esetleg? :hmmmm:

martin555

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re: D-4D
« Válasz #3038 Dátum: 2011.07.13 14:47:05 »
Sziasztok!

Tisztelt Uraim!

alaphelyzet: 3. gyerek jön, (másik kettő 4 és 6 évesek), 4-4 és fél milla készpénz max, magyar forgalomba helyezett, 1-2 tulajos, 50.000 km alatti 5+2 vagy 7 üléses kocsit keresek. amiért e topicba írok:

találtam egy 2007-es, első tulajos (középkorú vállakozó férfi, egész flottája toyota, nincs pénzhiány, műszaki beállítottságú) 30.000 (harminc-ezer !!) km-es toyota corolla verso 2.2 177 lóerős, (egyébként legmagasabb  felszereltségű) járgányt. beszéltem pár hasonló haverommal: asztalos, fogtechnikus, azaz nincsenek pénz szűkében, egész flottájuk mind toyota. kérdés: konkrétan a 2.2 -es 177 lovastól eltanácsolnak, a keringő "legendák" miatt hogy a 2.0-ás kimegy a világból, de a 2.2-es:
-eszi az olajat (ezt még elfogadnám ha 200.000 ig elmegy)
- szórakozik a szénszűrője, ha nem ég ki magától, szopások vannak
- kinyírható a motorja a 2.2-esnek 100-150ezer km körül már!!!! normál használattal is! a 2.0 tuvább bírja?? mi a titok?

ezt KONKRÉT tapasztalattal erősítette meg az egyik ilyen flotta-tulaj haverom, hogy a 2.2 -es 177 lovasban neki 1 éves új autónál KOMPLETT MOTORT kellett cserélni, rengeteg bosszúság, valami tömítőgyűrű vagy hengerfej pakolás vagy ilyesmi cserével kezdődött stb. lécci erre írjatok valamit hogy mi a frankó most akkor a 2.2 177 lovas motornál! 8-10 évig szeretném a fent leírt autót (2007 -es corolla verso 2.2 177ló) megtartani.

amit még a www.nepitelet.hu -n olvastam:
- denso gyártja az adagolót, ha baj van és csere kell, densó csak felujitottat küld, nem kapsz eredetit. (ez gond egyáltalán??)
- computerrel át kell állítani valamit (üzemanyag szivattyú??) európai földrészre különben nem rendesen kap a motor dieselt és köhög?? "kívánja e a magasnyomású szivattyút erre az éghajlatra beállítani" címszóval???
- olaj evés? ez normális el kell fogadni??
- lendkerék? típushiba? mi ez?
- török összerakás? akkor az már szarabb?

15000 km-es szervíz. Kötelező szoftver frissítés. Ettől lefagyott a gép, csere. Nem jó buli a Toyotának, nem tehetek róla, ők írták elő. De hallom, jó, ha frissítenek, mert különösen a 177 LE-rős motorok esetenként 80-100 e km körül megadják magukat (hengerfejesek lesznek), a nagyon vigyázott kénmentes tankolások ellenére.
???
nagyon hálásan megköszönném az építő jellegű hozzászólásokat.  sajna, se nem vagyok japán-autó hozzáértő, semmi autó mítoszában, igy a toyota mítoszában se hiszek, és nem vagyok nagy dieseles sem, 20.000 km körül fogok vele menni szóval 2.0 benzin is belefér nekem.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.13 15:32:56 írta kleingy »

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: D-4D
« Válasz #3039 Dátum: 2011.07.13 15:13:47 »
Sajnos igaz. A D-CAT-nek nincs tul jo hire :no: Raadasul benzineseket idezo fogyasztasa van.
Ha jol tevedek, akkor 2007-ben mar nem volt 2,0-as d4d Verso. A rancfelvarras utan 2,2d4d volt 136 loerovel a leggyengebb dizel Verso. Az egy viszonylag regebbi fejlesztes, meg ND motorkodu. Azoknal kettoslendkerek hiba fordul ritkan elo.
1,8 vvti Versokat is nezegethetsz. Nagyon jol fogyasztanak azok a mocik es kellokepp eros.


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: D-4D
« Válasz #3040 Dátum: 2011.07.13 15:33:10 »
Szia!

Érdemes átnézned a D-CAT-D-4D topicba sztem és olvasgatni.
         

richkan

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 631
Re: D-4D
« Válasz #3041 Dátum: 2011.07.13 16:15:03 »
A D-CAT-nek nincs tul jo hire :no: Raadasul benzineseket idezo fogyasztasa van.

Miskolcról jöttem fel vele Bp-ig nem letoló üzemmódban, hanem nyugodtan de 150 - néha 170 - körüli óra szerinti tempóban késő délután figyelve a forgalom ritmusát, 6.7-et mutatott a BC az út végén. Nem tudom a régebbi Corollám mennyit mutatott volna, de az biztos, hogy nem ennyit.

Egyébként ha évi 20ezret mész és nem szereted a dízeles motorok karakterisztikáját, akkor talán valószínű tényleg jobb választás a benzines. Én sem megyek többet évi 15-20 ezernél, de szeretem, ahogy a dízel alacsony fordulatnál hátbaver :D

richkan

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 631
Re: D-4D
« Válasz #3042 Dátum: 2011.07.13 16:17:53 »
Még annyit, h városban viszont tényleg nem fogyaszt igazán jól, itt már nem jobb, mint a korábbi 1.4-es Corollám és a 2.0-ás dízelek tényleg jobban fogyasztanak, ha az a fő szempont (de évi 20.000-nél ez nem biztos azért...)

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: D-4D
« Válasz #3043 Dátum: 2011.07.27 13:26:02 »
Üdvözletem!

Volna egy kis problémám.
'04 Corolla HB 1,4 D4D Terra , az utóbbi időben(~2 hét) egyre nehezebben indul mind hidegen, mind melegen. Hidegen elég kemény a járása (mintha télen a minuszban állt volna).
Másik jelenség menet közben füstöl. :cry: Menni megy, nem áll meg, nem torpan.
Hibakód nincs tárolóban. Porlasztók elvileg ok! Railnyomás van, izzítás is ok!

Ötlet, hogy mi okozza?
(hőfokjeladó esetleg? :hmmmm:

keresztfaterom d4d je is hasonlkat produkál........  de csak melegen indul nehezen, amugy a járása egyenletes ha elindul.
hibakod szintén nincs :hmmmm:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: D-4D
« Válasz #3044 Dátum: 2011.07.27 13:51:40 »
Ötezer forintos kérdés: EGR szelep-tisztítás volt-e?