Sziasztok!
Tisztelt Uraim!
alaphelyzet: 3. gyerek jön, (másik kettő 4 és 6 évesek), 4-4 és fél milla készpénz max, magyar forgalomba helyezett, 1-2 tulajos, 50.000 km alatti 5+2 vagy 7 üléses kocsit keresek. amiért e topicba írok:
találtam egy 2007-es, első tulajos (középkorú vállakozó férfi, egész flottája toyota, nincs pénzhiány, műszaki beállítottságú) 30.000 (harminc-ezer !!) km-es toyota corolla verso 2.2 177 lóerős, (egyébként legmagasabb felszereltségű) járgányt. beszéltem pár hasonló haverommal: asztalos, fogtechnikus, azaz nincsenek pénz szűkében, egész flottájuk mind toyota. kérdés: konkrétan a
2.2 -es 177 lovastól eltanácsolnak, a keringő "legendák" miatt hogy a 2.0-ás kimegy a világból, de a 2.2-es:
-eszi az olajat (ezt még elfogadnám ha 200.000 ig elmegy)
- szórakozik a szénszűrője, ha nem ég ki magától, szopások vannak
- kinyírható a motorja a 2.2-esnek 100-150ezer km körül már!!!! normál használattal is! a 2.0 tuvább bírja?? mi a titok?
ezt KONKRÉT tapasztalattal erősítette meg az egyik ilyen flotta-tulaj haverom, hogy a 2.2 -es 177 lovasban neki 1 éves új autónál KOMPLETT MOTORT kellett cserélni, rengeteg bosszúság, valami tömítőgyűrű vagy hengerfej pakolás vagy ilyesmi cserével kezdődött stb. lécci erre írjatok valamit hogy mi a frankó most akkor a 2.2 177 lovas motornál! 8-10 évig szeretném a fent leírt autót (2007 -es corolla verso 2.2 177ló) megtartani.
amit még a
www.nepitelet.hu -n olvastam:
- denso gyártja az adagolót, ha baj van és csere kell, densó csak felujitottat küld, nem kapsz eredetit. (ez gond egyáltalán??)
- computerrel át kell állítani valamit (üzemanyag szivattyú??) európai földrészre különben nem rendesen kap a motor dieselt és köhög?? "kívánja e a magasnyomású szivattyút erre az éghajlatra beállítani" címszóval???
- olaj evés? ez normális el kell fogadni??
- lendkerék? típushiba? mi ez?
- török összerakás? akkor az már szarabb?
15000 km-es szervíz. Kötelező szoftver frissítés. Ettől lefagyott a gép, csere. Nem jó buli a Toyotának, nem tehetek róla, ők írták elő. De hallom, jó, ha frissítenek, mert különösen a 177 LE-rős motorok esetenként 80-100 e km körül megadják magukat (hengerfejesek lesznek), a nagyon vigyázott kénmentes tankolások ellenére.
nagyon hálásan megköszönném az építő jellegű hozzászólásokat. sajna, se nem vagyok japán-autó hozzáértő, semmi autó mítoszában, igy a toyota mítoszában se hiszek, és nem vagyok nagy dieseles sem, 20.000 km körül fogok vele menni szóval 2.0 benzin is belefér nekem.