Szerző Téma: D-4D  (Megtekintve 1023248 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: D-4D
« Válasz #2970 Dátum: 2010.09.20 23:25:37 »
Ora szerint 205korul mutatott.
:clap: ... Én egyszer próbáltam a Corollát, de 180 fölé nem ment. Igaz, hogy nem volt lehetőségem még percekig nyomni. Egy nekifutás, 175-ről már csak felkúszás 180-ra, ott kvázi megállt, és abba is hagytam, visszalassítottam.

Ez persze Magyarország, M7, sima közönséges gázolaj, és semmi olyan "bejáratás" sem volt előtte, amit írtál  :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: D-4D
« Válasz #2971 Dátum: 2010.09.21 09:35:51 »
Lehet hogy a magyar gázolaj volt az oka. :cry:


Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: D-4D
« Válasz #2972 Dátum: 2010.09.21 21:34:01 »
OFF...András, egy lehet, hogy hasznos információ :D"a londoni parkolóautomaták egy részét lehet etetni ötvenforintossal is."
ON
Gabe 254.

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: D-4D
« Válasz #2973 Dátum: 2010.09.22 11:14:51 »
Most rontsam tovabb a rolunk kialakult vilagkepet? Amugy tudtam, meg tavaly megtanitott ra a foberlom, de kihagyom.  :innocent:
kisa
born to ride

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: D-4D
« Válasz #2974 Dátum: 2010.09.30 12:38:46 »
OFF...András, egy lehet, hogy hasznos információ :D"a londoni parkolóautomaták egy részét lehet etetni ötvenforintossal is."
ON
Régen Bécsben lehetett az 1 Schillingest helyettesiteni 2 Ft-al, de aztán eléggé rászálltak, figyelték. (Pedig akkor az értékarány majdnem stimmelt)

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: D-4D
« Válasz #2975 Dátum: 2010.09.30 12:43:21 »
Megfogni nem tudnak vele, de estenkent automatauriteskor kiderul(ne), hogy a magyarokkal van a baj.
Amugy ha tehetem nem fizetek a parkolasert sehol semennyit. Kozteruleten nem tartom jogosnak, hogy a nulla szolgaltatasert penzt kernek el.
kisa
born to ride

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: D-4D
« Válasz #2976 Dátum: 2010.10.16 10:54:58 »
Ezekben a huvosebb  (de nem hideg idoben) az alapjarat ingadozik mig be nem melegszik a motor. Raadasul nem rogton inditas utan, hanem kb 10 masodperc utan kezdi. Ez csak ~15 fok korul figyelheto meg, amugy teljesen egyenletes. 800-850 kozott herflizik. Mas nem tapasztalt meg ilyet?


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

tom74

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 465
  • '07 AURIS 2.0 D4D SOL.'05 Yamaha Fz6S
Re: D-4D
« Válasz #2977 Dátum: 2010.10.16 14:07:46 »
 de és 90ezres szerviz után vettem észre de mivel egyből indulok, ha nemkel az asszonyt várni akkor már nem is halom igy már nem érdekel  :hmmmm:

AURIS 2.0 D4D SOL Yamaha Fz6S  kawasaki zx-10r SCANIA 93H

ykzeendo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 182
Re: D-4D
« Válasz #2978 Dátum: 2010.11.14 10:47:01 »
hello
meg tudná nekem mondani valaki , hogy mit jelent az utolsó d a D4D-ben

mert úgy van nem hogy?: D- dízel 4- 4soros henger  és az utolsó D- ?
we smoke, you smoke, ... everybody smoke; háhá: 1284km/tank (D4D) 90-117km/h átlag

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: D-4D
« Válasz #2979 Dátum: 2010.11.14 10:49:48 »
Az utolsó D jelenti a dízelt, van D-4 motor is, ez benzines.  :winkiss:
Direkt befecskendezést jelent asszem az első D.

Idézet
D4D=Közvetlen-befecskendezésű egyenletes dízel motor
A Toyota közvetlen-befecskendezésű egyenletes dízel motorával beköszöntött a tiszta, intelligens dízelek új és izgalmas korszaka. A D4D egy magas-nyomású pumpát és egy közös csövet használ az összes henger mahas-nyomsáú dízel ellátására. A magasfokú nyomás még jobban lebontja az üzemanyagot a teljes elégés és maximalizált erőkiadás érdekében, de egyben az üzermanyagfelhasználást is optimalizálja. Továbbá, a komputer vezérlés egy kis mennyiségű üzemanyagot a hengerbe mielőtt a főüzemanyag belobbanna. Ez a pilóta égés csükkenti a dízel motorok hírhedt robbanékonyságát a főelégési folyamatban, ill. csökkenti a zajt és a vibrációt.
Forrás 1 és 2
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.14 10:52:05 írta kleingy »
         

ykzeendo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 182
Re: D-4D
« Válasz #2980 Dátum: 2010.11.15 06:44:27 »
Köszi szépen
we smoke, you smoke, ... everybody smoke; háhá: 1284km/tank (D4D) 90-117km/h átlag

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: D-4D
« Válasz #2981 Dátum: 2010.11.15 16:17:33 »
Érdekes dolgot hallottam ma taxisoktól. Az egyiknek egy 2002-es, 136 lovas D4-D COV-ja van és motort cseréltek benne gariban, mert hengerfejes lett. Állítólag több ilyen korú COV-val ez a probléma volt náluk.  :eek: Ja, amúgy a full városi fogyija 7-7.5 liter.
         

leszilaci

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 663
  • _@_/"
Re: D-4D
« Válasz #2982 Dátum: 2010.11.15 16:27:13 »
Érdekes dolgot hallottam ma taxisoktól. Az egyiknek egy 2002-es, 136 lovas D4-D COV-ja van és motort cseréltek benne gariban, mert hengerfejes lett. Állítólag több ilyen korú COV-val ez a probléma volt náluk.  :eek: Ja, amúgy a full városi fogyija 7-7.5 liter.
urban legend,h a taxisok überfaxakirályul vezetnek, és vigyáznak az autóra. nem 1-2 superB-oktávia gépkocsit láttam már vontatva az éjszakában...mindegyiknek taxi jelzés volt a tetején.
és nyomják hidegen-meleg...füstölve :sorcerer:

TZoli

  • Vendég
Re: D-4D
« Válasz #2983 Dátum: 2010.11.15 17:10:44 »
Én is érdekes dolgot hallottam ma ez egyik ügyfelemtől, jött a saját autóján gumit szereltetni és beszélgettünk utána.
Mesélte hogy ahol a cégnél dolgozik van egy 2004-es Avensis 2.0 D4D. Mondja hogy milyen szar autó, 6 porlasztót kellett már benne cserélni 120.000km alatt és most nagyon nagy baj van vele.
Szétrobbant benne a kuplung (szerintem a kettős tömegű lendkerék) de ő kuplungot mond, mindegy végülis, olyan kárt csinált hogy azonnal kigyulladt!!! a motortér. Kiütötte a kuplungharangot a szétrobbanó darab és levert valamit amitől kigyulladt a kocsi.  Elég sokminden megégett amíg megállt olyan autós akinek volt poroltója és sikerült eloltani. 1.5millió+ a kár kb.


Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: D-4D
« Válasz #2984 Dátum: 2010.11.15 20:37:16 »
Idézet
D4D=Közvetlen-befecskendezésű egyenletes dízel motor
A Toyota közvetlen-befecskendezésű egyenletes dízel motorával beköszöntött a tiszta, intelligens dízelek új és izgalmas korszaka. A D4D egy magas-nyomású pumpát és egy közös csövet használ az összes henger mahas-nyomsáú dízel ellátására. A magasfokú nyomás még jobban lebontja az üzemanyagot a teljes elégés és maximalizált erőkiadás érdekében, de egyben az üzermanyagfelhasználást is optimalizálja. Továbbá, a komputer vezérlés egy kis mennyiségű üzemanyagot a hengerbe mielőtt a főüzemanyag belobbanna. Ez a pilóta égés csükkenti a dízel motorok hírhedt robbanékonyságát a főelégési folyamatban, ill. csökkenti a zajt és a vibrációt.
Ez a szöveg honnan van  ::) ? Elég érdekesen van lefordítva... És mi az, hogy "egyenletes dízel motor"?

(A D-4D-ből az első D betű a direkt befecskendezést jelenti, a 4-es szám a hengerek számát, a második D betű a dízel mivoltot.)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )