Okulásul leírom az esetet, mert általános érvényű a tanács.
Volt egy középáras TOM-TOM okoskarkötőm, ami tk. jó volt, csak másfél év alatt három szíja szakadt el (ugyanúgy ugyanott, és azért, mert vacak a minősége), és két óraszerkezet purcant ki. A történet pozitívan zárult, mert visszakaptam a teljes vételárat, így kvázi ingyen - no, azért nem teljesen, mert emiatt 7x voltam a Decathlonban, tehát azért 1-2000 Ft-ot elbenzineztem - használtam jó másfél évig. Végül a Decathlonban az egyik ügyfélszolgálatos adta a jó tanácsot, neki is csak megsúgta egy szervizes, azért ment tönkre néhány hónap alatt a kütyü, mert ezek nem bírják a 220 V-róli gyorstöltést, csak PC-ről, vagy laptopról szabadna tölteni őket. Más kérdés, hogy amikor egy terjedelmes külön papíron felsorolják az óvintézkedéseket, figyelmeztetéseket, hogy mit nem szabad tenni egy kütyüvel, akkor ez miért nem érdemelt meg egy sort, mert ott bizony nem írtak erről semmit, pedig nekik is érdekük lenne, mert így kaptam tőlük garanciában plusz egy órát szíjjal, és plusz még egy szíjat, ami nekik így nem túl nyereséges.
Vagy úgy gondolják, hogy az átlagjúzer nálam kevésbé kitartó, és ha egyszer elromlik a kütyüje, rögtön vesz egy újat?
(Azt csak halkan jegyzem meg, hogy vettem helyette egy Xiaomit, harmadannyiba került, sokkal többet tud, nem gombásodik alatta a bőröm, ha fent hagyom éjszakára is, és jelenleg 8 nap után 81%-on (!!!) áll a töltöttsége, tehát ha így megy tovább, akkor kb. havonta kell tölteni, de lehet, hogy annál is ritkábban...)