Tegnap voltam szerelőnél, hosszbordás szíj, görgők, vízpumpa csere, olaj, olajszűrő, +többi szűrő, +első fotómű szilentek..
mindenre azt mondta a szaki, hogy már időszerű volt, pár szimmeringet is kellett cserélni, (főtengely, váltó/difi)
tényleg patent lett minden..
Ma hoztam el a kocsit, el is mentem egy ózonos klímatisztításra, ami közben a kocsi lefulladt.. (többször is.
) (hibakód nincs,) egyeztettem a szerelővel, rövid ötletelés után arra jutottunk, hogy a klímakompresszor lesz a ludas, csak a régi szíjjal tudott annyit csúszni, hogy ne okozza ezt a jelenséget.. ami még ebbe az irányba mutat, a műszeregység alatti fényforrás egy pillanatra elhalványul, ha elindul a kompresszor, ezt annak tudom be, hogy akkora árammal indul, hogy máshonnan elveszi a delejt.. (illetve keresztbe tesztelés is megtörtént:klíma nélkül, nem fulladt le azóta sem..)
kérdéseim: érdemes-e felújítani a kompresszort (költségcsökkentésnek leadni a régit (van ilyen szolgáltatás egyáltalán?)), vagy bontott, vagy új?
előre is köszi!