1. A Használtautón a RENDSZER TÖLTI KI A FŐBB ADATOKAT, többek között, hogy AUTOMATA, nem a hirdető…
2. 7 sebességes CVT váltó: olvass utána, talán megérted miről is van szó…
3. Van benne parkradar, hogy te neked erről fogalmad sincs, azzal talán nem itt kellene dicsekedned… lehet, hogy a képen nem látszik, de van benne és automatikusan be is parkol, kipróbáltam…
6. A DVB (Digital Video Broadcasting) elírás - javítottam, helyette DAB (Digital Audio Broadcasting) van benne…
10. Masszírozós ülés – nem szó szerint, de csak ezt lehet csak kiválasztani a felkínált opciók közül…. Elektromosan állítható gerinctámasz van benne…
11. „Sávváltó asszisztens - Az én kocsimban ezt index-karnak hívták még” – szar a kocsid (lehet, hogy nem is Prius-od van?), vagy azt sem tudod milyen beépített opciók vannak benne… (javaslom, válts Trabantra, az illik a stílusodhoz és az igényeidhez, tudásodhoz..)
13. „Ütközést megelőző dinamikus tempómat - ” Na, hogy végképp leessen az állad: ha gyorsan közelítesz az előtted lévő kocsihoz akkor sípolással figyelmeztet az ütközés veszélyre! Na ezt tedd zsebre! Ilyenről se hallottál mi?
Csak azokat nem törötem ki, amikre reflektálni szeretnék:
1. Így van, és az a rendszer hibázik is, nemcsak a Toyota hibrid modellekkel kapcsolatban.
2. Ahogy a többiek már helyesen(!) leírták, nincs benne 7 fokozat, hanem, ha úgy tetszik, végtelen sok fokozat van benne, mert folyamatosan változtatja az áttételt a működési körülményeknek megfelelően. Nincsenek kis karocskák a kormány mögött, amikkel válthatsz, mint egy hagyományos CVT váltónál (ilyen hagyományos CVT van pl. az Avensis-ben, Verso-ban is, azoknál ott a kormányfülecske, a hibrid Toyotákban NINCS, ergo, fokozatmentes e-CVT nyomatékváltójuk van)
3. Tolató kamera van benne, aminek a képét a központi kijelzőn láthatod, nem? A radar érzékelőinek látszania kellene a lökhárítóban (4db)
6. DAB rádióval Magyarországon (de talán EU-ban is) kitörölheti az ember a fenekét, mert nem elérhető, így indiferens, hogy van-e az autóban, vagy nincs.
11. Maximum "sávelhagyásra figyelmeztető" az az asszisztens, ha csak pittyeg. Mert, hogy a kormányt nem húzza vissza, az is biztos.
13. Maradjunk annyiban, hogy távolságtartó tempomat. Pont. Ez nem fékez, csak lassít, legalábbis, állóra tuti, hogy nem fékezi az autót. A Toyota ebben van lemaradva az EU-i gyártóktól, hogy ilyet nem kínál. Mármint figyelmeztető rendszert igen, de baleset megelőző, tehát, beavatkozó rendszert nem. Közben feltűnt, hogy Te is figylemeztetőt írtál, nem megelőzőt...