Utalva az előző hozzászólásomra, hogy az N és D fokozat közt relé kapcsol, egyelőre kezeljétek fenntartással. Kicsit elbizonytalanodtam, nincs egyelőre megfelelő info. Eddig valószínűleg azzal a jellegzetes csattanó hanggal tévesztettem össze, ami a parkoló fokozat kioldásakor hallható. Tehát valami kapcsol, az biztos, de egyelőre még vizsgálom.
No, de ami miatt ismét zaklatlak benneteket, hogy nemrég egy nagyobb családi bevásárlás alkalmával volt szerencsém szembesülni azzal, hogy ez a csomagtartó háááát...... Pedig üresen nem tűnik kicsinek és a katalógus 408 l sem rossz azért.
Persze figyelembe kell venni, hogy egy LB Carina E után ültem a priusba, na de mégis.
Szóval komolyan szembesültem a valamit valamiért szemlélettel. Pár zsugor ásványvíz , egy doboz, pár szatyor és kész a csomagtartó.
Kérdezem én, hogy lehet így elmenni kirándulni, nyaralni? 4 személlyel nemigen. 3 személy fér el kényelmesen, de akkor csomag van a hátsó ülésnél is!
Aztán a másik, hogy iszonyatosan érzékeny a kocsi a terhelésre. Az előzőekben leírt csomagokkal, illetve kb 200 kilónyi "élő súllyal" a hátsó ülésen komolyan érzi a technika. Nyílván vártam ezt a hatást, csak nem hittem volna, hogy ennyire megfogja. Aztán belegondoltam abba is, hogy pl Olaszország felé, vagy ami még durvább Dél-Franciaország felé, megpakoltan....? Szóval, hogy megy fel a hegyre ez a kocsi? Úgy értem olyan hegyre, amire a Carinával is egyesben vágnék neki és csak néha-néha gondolkodnék el a kettes fokozaton.
Várom a tapasztalatokat, véleményeket, aki már próbált ilyesmit.