Üdv!
A szerdai műszakin kiderült, hogy lóg a bal első talpas gömbfej. Tegnap megvettem, gondoltam ma berakom. Vettem egy gömbfej kiütő szettet is az olcsóbbikból, amennyi nekem kell, ki fogja bírni. Ki is bírta, 7000-et megért. 2-3 éve nyáron a jobb oldali kivételénél rengeteget szenvedtem vele, mert akkor ugye nem volt.
Most viszont lett más. A talpas gömbfej koronás anyájába berohadt a sasszeg, ezt kifúrtam, rendben van. Viszont a koronás anyát valami észlény találhatta ki: 19-es kulcs kellett hozzá, ám az alján kiszélesedett, ott simán volt 23-24mm. Persze csak villáskulcs fér oda, le is ugrott. Talán nem fog leesni a körmöm a bal hüvelykujjamról, majd kiderül. Próbáltam megütni az anyát, fagyasztóspray-vel fújni, semmi. Hevíteni lánggal ezt már nem kockáztattam meg, indukciós hevítőm még nincs, lehet csinálok majd egyet. Gondoltam levágom vasfűrésszel vagy sarokcsiszolóval, de egyik sem fért oda. Az lett a vége, hogy az anya oldalát egy függőleges vonalban végigfúrtam, felhasítva azt. Két fúrót törtem el, de ezután kinyílt. Innen már elég hamar megvolt a csere. Külső kormányösszekötő gömbfejet is kicseréltem, bár az még egész jó volt. A végén kipróbáltam, persze a fék porvédőlemezét sikerült úgy elhajlítani, hogy kicsit hozzáért, főleg kanyarban erősödött fel. Ezért még egyszer fel kellett emelni, megigazítottam és jó. Mindent nyomatékoltam, csak a talpas koronás anyáját nem tudtam, mert ugye az villáskulcs, villás nyomatékkulcsom sincs. Az új anya 22-es sima koronás, nem talpas. Meghúztam, amennyire tudtam, hogy a sasszeg is bemenjen, és annyi.
Hála Istennek eddig jónak tűnik.
Nipparts alkatrész ment bele, a kettő 5000 körül volt. Made in China...
Vettem egy FrenKit féknyereg csúszka felújítószettet ide is, de még jó a régi, ezt most nem tettem bele.
TtkXRN2...