Nekem pl. a 90%ban elég lenne a 25km, vagy többnyire akár 20 is fűtéssel, néha talán spórolni kéne, vagy ha nem elég egész napra akkor is a pár km-es utakat le lehet tudni elektromosan.
Nincs bemelegedés, egyből hatékony, egyből fűt, egyből lehet nyomni neki, csendes (néma), rugalmas. Ettől elektromos, ezek nagy előnyök. Főleg télen rövid utakra a benzines vagy dízel kollégákat a porba alázza, a benzinesnél alapjárat, fogyasztás, káros anyag kibocsátás az egekben, fűtés sehol, dízelnél jobb a helyzet, de az meg nehezebben indul, még tovább és jobban kell kímélni, meg kormos lesz a belseje is:)
Ha nem tudod tölteni, akkor ennek annyi, de még gondolom így is lehet tartalékolni kakaót egy-egy rövid útra...
Hibridként amúgy többet lehet "spórolni" a több akkuval, vagy ez így egy kissé kevésbé hatékony rendszer?
Az ampera akkor vérzik el ha kifogy a delej, onnantól nem hatékony, de nem is akarják eladni (veszteséges?), pont van valami botrány a levegőben. A kis BMW i3 rex szintén rengeteget fogyaszt, ha kifogy a töltés. A prius plug viszont rövid és hosszú utakra is ideális kell legyen, de még akkor is jó kocsi marad, ha az akku elöregszik/elhasználódik és akár 50%-ra gyengül.