Igen, nagy navi-n sikerült elővarázsolnom a diagnosztikát. navigomb nyomvatart+fényszóró 4szer kibekapcs, ha jól emlékszem.
Elnézést amúgy, ha hülyeségeket kérdezek, de most tanulgatom a Prius-t...
Amúgy azóta nem volt semmi gondom az indítással. Kicsit hosszabban tartom nyomva a bekapcsológombot, és mindig egyből ready-be ugrik.
Van viszont még pár apróság amit nem teljesen értek:
- motor megy gurulásnál-állásnál (ezt ugye mondtátok, hogy normális ha a hibrid akksi szintje alacsony). Viszont van olyan is, hogy a kijelzőn nem mennek a nyilacskák sehonnan sehova, tehát elvileg nem tölti az akksit, mégis megy. Ez mitől lehet?
-napelemes légkeverést eddig csak egyszer sikerült beindítanom parkoláskor. Elolvastam a manualt, On-kapcsoló be-Off, P pozíció stb stb, de nem megy. (pedig elég erős a napsütés azért napközben)
-remote AC-vel kapcsolatban sem értem azt, hogy mitől lehet, hogy hosszan megnyomom a gombot a távirányítón (P pozíció, ajtók zárva stb), bekapcsol az AC, el is kezdi fújni a hideg levegőt, de kb 2-5 mp múlva kikapcsol. Az akksi 3 csíkon van.
Itt van amúgy pár fotó a kicsikémről (ha sikerül becsatolni)
Akartam írni, hogy ez is lehet, de közben látom, hogy megtaláltad. A 14V-ot hogyan mérted? Ha Ready-módba kapcsolod be, akkor a nagy akksiról tölti folyamatosan a kicsit, félrevezető lehet.
Na nagy navid van, akkor ott elő tudod hívni a diagnosztikai képernyőt és ott is kiírja, nem kell multiméterrel küzdeni hátul.