Köszi mindenkinek, megvizsgálom egyik du.
Na erre már nem volt idő! Asszem már nem is kell, de a félelmem sem volt ezek szerint alaptalan:
Ma reggel azzal jöttem melóba (héten asszony használta, nem volt gond napközben), és reggel fél 6kor (nem is volt hideg, 12fok körül) állok a féken, Start, de csak gyújtásra tette. Mondom mi a fene, hiába nyomtam a féket+Startot, nem lett Ready. Kikapcs-bekapcs után már Ready lett. Melóbe menet kitaláltam, h megnézem a szervízmenüt ha odaértem, bár akkor a töltés miatt tuti 12V felett lesz még közvetlenül leállítás után, de hátha. Megálltam, beléptem gyújtáson a szervíyzmenübe: 11.5, 11, 10 ... 8.4-ig lement, aztán (mivel ment gyújtáson a szellőző venti is) , egyszer csak felkiáltójel, sípolás, központi kijelző off. Gyorsan kikapcsoltam az autót, meg a kulcsfigyelést, és bezártam. Arra még volt ereje. De mikor másodszpr is rányomtam kíváncsiságból a zárásra, az már csak halványan villant.
Remélem magához tér napközben a jó időben annyira, h el tudjam indítani du3kor. Asszem ezt már nem érdemes vízzel és töltővel tölteni, igaz? 2008as, valszeg gyári aksi.
Mi a jó bele? 1.0 Suzuki aksi? Asszem mindjárt elkezdek visszakeresgetni.