Szerző Téma: Beszélgessünk...  (Megtekintve 3371884 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #8445 Dátum: 2013.07.15 22:17:13 »
Nem tudom. Nyilván nehéz ügy, mert simán azt mondja, hogy neki ez a véleménye, kész. Főleg akkor nehéz, ha olyan dolgokról ír, ami nem mérhető. A kinek mi hangos, zörgős, szép, stb., az mind szubjektív dolog.
Azt tudom, hogy nagyon kicsapta a biztosítékot az írás a TMH-ban. Nyilván nem az a baj, hogy nem azt írta, hogy nincs jobb autó a földön, de nem emlékszem rá, hogy valaha olvastam volna ennyire becsmérlő cikket új autóról.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Re:Beszélgessünk...
« Válasz #8446 Dátum: 2013.07.15 22:24:40 »
Winkler sajnos ilyen. Pedig csak a tehenéhez nem kis segítséget kapott anno a TMH-tól. Egyéb dolgokról nem is beszélve. (Ebből is látszik, hogy nem lehet megvesztegetni.)
Még jó, hogy nem neki intéztem az LFA tesztvezetést, képzelem, arról miket írt volna.


Nem fogok amúgy meglepődni, ha a TMH perre viszi ezt a cikket, mert szerintem súrolja a hitelrontás kategóriát. Más is volt ott, vezette ezeket az autókat, az írások mégsincsenek összhangban a totalcaros cikkel. Persze lehet, hogy a többiek nem voltak őszinték.
Egyetértek. Ezután a cikk után olvastam az autonavigátor ezzel egyidőben megjelent cikkét is. Korrekt, teljesen egybevág az eddigi cikkekkel.
Leírja a vélt hibáit az autónak, de hozzá is teszi, hogy pl a kinézet szubjektív. Vagy, hogy az e-cvt váltó miatt elvész jónéhány Nm. Ez igaz, ez sajátossága a hajtásláncnak, bár stopperrel nem mérték. Csak a magas fordulaton járó motor hangja miatt nem érződik olyan rugalmasnak az autó, vagy tényleg nem az, ez a kérdés.
Nekem egyáltalán nem tűnt lomhának. Szokatlan a hagyományos benzin motorhoz képest, hogy kissé felbőg a motor erős gyorsításkor, de egyrészt számomra nem volt hangos, másrészt, figyelve a sebességmérőt, igencsak fürgén kúszott felfelé a mutató. Nem sportautó, de simán lehet vele erőből előzni.

De a lényeg, hogy miért kritikán aluli a totalcar cikk: Az 5 ajtós Auris hsd minden hazai és külföldi teszt alapján alapvetően jónak van mondva és írva. Mégis mennyi realitása van annak, hogy egyvalaki mégis lehúzza a sárga földig az 5 ajtósal az utolsó csavarig megegyező kombit (leszámítva a formai eltéréseket), a hajtását pláne???
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Szababo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 249
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #8447 Dátum: 2013.07.15 22:38:27 »
Nekem legfőképpen az a bajom a cikkel, hogy egy letört kesztyűtartó és egy elvarrt könyöklő bőr miatt és némi esztétikai nemtetszés miatt elég negatív hangvételőre sikerült a cikk. Sok ember ebből a cikkből vonja le a végső következtetést és nem fog elballagni egy autószalonig kipróbálni a gépsast, hogy tényleg hiteles-e az írás, avagy nem.

Ki sem emelte, hogy ez egy kombi, végre egy kombi HSD. Jó, mondjuk a sporton én is röhögtem.
   
Asszony taposta prius:
Volvo S80 D5:

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #8448 Dátum: 2013.07.15 22:51:01 »
Hivatalosan Touring Sports, ami nem az autó menetdinamikájára utal, hanem a felhasználási módjára, azaz amolyan szabadidő autó. Anno a Lexus IS200 kombi verziója SportCross néven futott, pedig az sem volt rakétahajtású. Cserébe kisebb volt a csomagtartója alaphelyzetben, mint a sedáné.

Szababo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 249
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #8449 Dátum: 2013.07.15 22:57:42 »
Hivatalosan Touring Sports, ami nem az autó menetdinamikájára utal, hanem a felhasználási módjára, azaz amolyan szabadidő autó. Anno a Lexus IS200 kombi verziója SportCross néven futott, pedig az sem volt rakétahajtású. Cserébe kisebb volt a csomagtartója alaphelyzetben, mint a sedáné.

Hát igen ez így tényleg félreérthető számomra is, hogy a menetdinamika a sportos, vagy a forma. Maradjuk annyiban, hogy ezt a nevet kapta.
Asszony taposta prius:
Volvo S80 D5:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Re:Beszélgessünk...
« Válasz #8450 Dátum: 2013.07.15 22:59:26 »
Nekem legfőképpen az a bajom a cikkel, hogy egy letört kesztyűtartó és egy elvarrt könyöklő bőr miatt és némi esztétikai nemtetszés miatt elég negatív hangvételőre sikerült a cikk. Sok ember ebből a cikkből vonja le a végső következtetést és nem fog elballagni egy autószalonig kipróbálni a gépsast, hogy tényleg hiteles-e az írás, avagy nem.

Ki sem emelte, hogy ez egy kombi, végre egy kombi HSD. Jó, mondjuk a sporton én is röhögtem.
 
Ezek a dolgok azért igen rossz fényt vet a típusra, zavaróak szerintem. Csak azt nem kellene felejteni, hogy a kia cee'd GT a sajtóteszt alatt egyszerűen leállt. Azt hogy-hogy nem fújták így fel? Pedig szerintem az gázosabb, mint egy letört foggantyú, aminek ettől még nem szabadna letörni. A bőr varrásának hibája is gond, de ezek apróságok... Ezek meggyőződésem, hogy az előszéria hibái, amiket javítani fognak.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #8451 Dátum: 2013.07.15 23:00:30 »
Nem tudom. Nyilván nehéz ügy, mert simán azt mondja, hogy neki ez a véleménye, kész. Főleg akkor nehéz, ha olyan dolgokról ír, ami nem mérhető. A kinek mi hangos, zörgős, szép, stb., az mind szubjektív dolog.
Azt tudom, hogy nagyon kicsapta a biztosítékot az írás a TMH-ban. Nyilván nem az a baj, hogy nem azt írta, hogy nincs jobb autó a földön, de nem emlékszem rá, hogy valaha olvastam volna ennyire becsmérlő cikket új autóról.
Ez igaz, mondhatja, hogy ez a véleménye. De szerintem egy ilyen helyen levő embert ez nem mentesít, mert másképpen tekintenek a véleményére, mint mondjuk ha én mondom el róla a véleményemet. Szakújságíró tőle elvárható szakmaisággal, körültekintéssel, objektivitással (!) ír szakcikket. Szerintem. Ha meg nem, akkor ne ilyen jellegű cikkeket írjon, hanem pl. a life-on melírozással kapcsolatos szakmai fortélyaival vakíthatna. Ha hajlandók megjelentetni.
Egy olyan országban, mint mondjuk az USA, simán el tudom képzelni, hogy mekkora összegre perelnék be ilyen cikkért az azt elkövető újságírót, mondjuk elmaradt haszon címszóval. Amit valószínűleg ki is fizethetne, és legközelebb háromszor meggondolná, mit és hol ír le. Márkafüggetlenül mondom ezt.

Mindenesetre kíváncsi vagyok rá, hogy mi lesz ebből, remélem, hogy megtudjuk majd  :otlet:
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.15 23:05:17 írta vd1234 »

richkan

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 631
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #8452 Dátum: 2013.07.16 08:45:11 »
A Totalcar-nál mindig is divat volt lehúzni a Toyotákat és a Lexusokat. (Oké ennyire még sosem húzták le őket, mint most ezt a Winkler.)

Viszont nem a japánokat húzzák le általánosságban, mert a mazdákat jellemzően agyondícsérik (hogy mi miatt az jó kérdés).

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #8453 Dátum: 2013.07.16 08:57:32 »
ez az ürge egy ratyi pöcs,ha ilyet ír.
a mazda meg biztos adott a totalcarnak 1kis alamizsnát,h folyamatosan nyálasan tartsák a seggüket winklerék.
de toyotának erre nincs szüksége.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

zezoka

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 712
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #8454 Dátum: 2013.07.16 09:19:01 »
Totalcar sosem volt objektív! :)

A kesztyűtartót kinézem, h ő törte le úgy, hogy már eleve fikázódva nyúlt oda, és megtépte (mert addigra már felba..a az agyát)!

Egyébként nekem meg kifejezetten k..ára tetszik a formája! Az új Toyota arculat (front) meg szintén baromira jól néz ki (kár, h a sima Priusé nem olyan)!

Szax

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 359
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #8455 Dátum: 2013.07.16 09:59:46 »
Misinek van igaza a Touring Sportsal. A baj a fejekben van, máshol ezek a szavak már valóban a szabadidő autókat jelölik. Mivel erre használják őket.
A bégetést még mindig nem értem. Üljön be a kedves Winkler egy új Swiftbe aztán irány az autópálya. Az 1.2es izommotor 100 fölött olyan hangot produkált, hogy ordítanunk kellet egész úton Debrecen-Budapest között, hogy értsük egymást. Pedig egyébként jó konstrukció, mert város/országúton simán hozza az 5 literes fogyasztást. Persze ő nem 1.2es/HSD motorokhoz van szokva.

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #8456 Dátum: 2013.07.16 15:31:38 »
A helyzet az Winkler úrral hogy sajnos a műszaki hozzáértés nem az erőssége. Úgy nagy összesenben véve.  Nagy kedvelője vagyok az égéstér című internetes beszélgetésüknek. Ott igazán előjön hogy műszakilag nem ért hozzá. Félreértés ne essék csípem az ürgét sőt anno amig műsoruk volt a tvben a legszínvonalabb volt. Tehát ő másban jó. Az mondjuk nagyon meglepett hogy ezzel foglalkozik és ennyire nincsenek meg a háttér alapismeretek sem. Pedig lexikális tudása van.
Maradjunk abba hogy ez így sekerült.
Annyi igaz hogy az újságíró legyen pártatlan. Csak akkor meg száraz tétnyközlés a cikk. Nem könnyű jól írni. Én egyszer próbáltam.. Hamar elvették a kedvem.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #8457 Dátum: 2013.07.16 15:43:20 »
Hát ja, mondjuk, hogy: "Az újságírást hagyjuk a bölcsészekre, hozzáértők kíméljenek" ?  :1eye:

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #8458 Dátum: 2013.07.16 23:37:48 »
Az igazi baj az hogy eltekintve a bunkó stílustól a lényegi részben sajnos van valami igazság. A carina e óta nincs szép európai piacra szánt toyota. A nyakamat rá hogy a talán kölni székhelyű toyota központ  tudatosan tervez csúnya autókat hogy ne legyen konkirenciája a németeknek. Nem létezik hogy európán kívül tudnak szép autókat gyátrtani csak ide nem. Biztos hogy direkt . Ha a toyota jó és szép is lenne egyszerre ember nem venne német autót. Ha lenne benne tűz senki nem venne olasz autót. Ha nem fájna a derék benne kellemesen rugózna nem pattogna mint szar a deszkán senki nem venne francia autót. Tulajdonképpen nem értem hogy az a gyártó aki azt mondja magáról hogy : " A világ legjobb autóit akarjuk gyártani" hogy nem esik le hogy a fentieket kellene egy autóba betenni és kész is a világsiker. Ármány van itt mondom néktek nem kevés!
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.16 23:42:53 írta b.c. »

Outlaw

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1259
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #8459 Dátum: 2013.07.17 07:03:50 »
Today, tomorrow and after tomorrow!