Szerző Téma: Beszélgessünk...  (Megtekintve 3367023 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

Outlaw

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1259
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #3870 Dátum: 2011.10.13 14:52:26 »
Kis pontosítások :) :

- a P I benzinmotorjának maximális fordulata 4500, a P II-nél már 5000, a P III-ét nem tudom fejből
- a CVT váltók a maximális teljesítményre lövik be a fordulatot padlógáznál és nem a maximális nyomatékra

Ha a tapasztalat érdekel, akkor a motor általában nem forog sokat (fülre, mivel fordulatszámmérő ugye nincs a kocsiban), kizárólag forszírozott gyorsításoknál (pl. előzéseknél) fordul ez elő.
Jogos, bár én is azt írtam h 4ezer körül :D
Tehát PII motorja: max. ford. 5000, max nyomaték 4000
PIII motorja: max ford.: 5200, max nyomaték 4000
A PIII motorját megnézheted ford. számmérővel is üzemeltetve (Lexus CT200h sport üzemmódban)
Én úgy tudom PII. autópálya tempónál nagyjából 2200-2400 környékén forog. (tévedés joga fenntartva)
Today, tomorrow and after tomorrow!

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #3871 Dátum: 2011.10.13 14:58:14 »
Jogos, bár én is azt írtam h 4ezer körül :D
Tehát PII motorja: max. ford. 5000, max nyomaték 4000
PIII motorja: max ford.: 5200, max nyomaték 4000
A PIII motorját megnézheted ford. számmérővel is üzemeltetve (Lexus CT200h sport üzemmódban)
Én úgy tudom PII. autópálya tempónál nagyjából 2200-2400 környékén forog. (tévedés joga fenntartva)
Nem mondod...  :eek: nem kevés az egy picit? Ha 3000 körül forogna, az is jónak számítana...  :?:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Outlaw

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1259
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #3872 Dátum: 2011.10.13 15:02:04 »
Nem mondod...  :eek: nem kevés az egy picit? Ha 3000 körül forogna, az is jónak számítana...  :?:
Vhol ovastam egy gyári mérnök beszámolóját és asszem abban volt. Sztem nem sok a max ford.- hoz képest, ne felejtsd el ez nem hagyományos ciklusú motor.
Today, tomorrow and after tomorrow!

Outlaw

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1259
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #3873 Dátum: 2011.10.13 15:04:12 »
Láttatok már ilyen belsőt?
Today, tomorrow and after tomorrow!

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #3874 Dátum: 2011.10.13 15:06:29 »
Vhol ovastam egy gyári mérnök beszámolóját és asszem abban volt. Sztem nem sok a max ford.- hoz képest, ne felejtsd el ez nem hagyományos ciklusú motor.
...igen-igen, valóban nem vagyok ehhez hozzászokva, hiszen a Prius III-nál, az Auris HSD-nél és még a Lexus CT200h-nál is kritika érte a zajszigetelést a motor felől. Ebből arra engedtem következtetni, hogy a magas hang magas fordulatszámot is jelent a motortól, de akkor valóban csak a motor hangszigetelése az, ami lehetne kissé hatásosabb. Több tesztben is írták (és magam is ezt tapasztaltam az Aurissal), hogy amint nem hipermillingolva rálépek a gázra (rendes hétköznapi gyorsítás), elég zavaró a motorhang, főleg az addigi síri csend után. Nagy a kontraszt...  ::)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Outlaw

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1259
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #3875 Dátum: 2011.10.13 19:23:52 »
...igen-igen, valóban nem vagyok ehhez hozzászokva, hiszen a Prius III-nál, az Auris HSD-nél és még a Lexus CT200h-nál is kritika érte a zajszigetelést a motor felől. Ebből arra engedtem következtetni, hogy a magas hang magas fordulatszámot is jelent a motortól, de akkor valóban csak a motor hangszigetelése az, ami lehetne kissé hatásosabb. Több tesztben is írták (és magam is ezt tapasztaltam az Aurissal), hogy amint nem hipermillingolva rálépek a gázra (rendes hétköznapi gyorsítás), elég zavaró a motorhang, főleg az addigi síri csend után. Nagy a kontraszt...  ::)
OFF: Én olvastam részletes (Auto-Motor und Sport) tesztet a CT200h-ról, ahol decibel értékek is fel voltak tüntetve adott sebességekhez, ezek rendre alacsonyabbak voltak  a hagyományos motorú autókénál, igaz csak 1-2-3 db-lel. És persze kigyorsításkor még azért lehet hangos a motor ON
Today, tomorrow and after tomorrow!

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #3876 Dátum: 2011.10.13 21:00:11 »
OFF: Én olvastam részletes (Auto-Motor und Sport) tesztet a CT200h-ról, ahol decibel értékek is fel voltak tüntetve adott sebességekhez, ezek rendre alacsonyabbak voltak  a hagyományos motorú autókénál, igaz csak 1-2-3 db-lel. És persze kigyorsításkor még azért lehet hangos a motor ON
Jaja, mondom, biztos a kontraszt túl nagy, de éppen ezért még tovább szigetelhették volna a benzin motort az utastértől...  :sorcerer:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #3877 Dátum: 2011.10.14 08:28:56 »
Jaja, mondom, biztos a kontraszt túl nagy, de éppen ezért még tovább szigetelhették volna a benzin motort az utastértől...  :sorcerer:
Így is üti el az ember a gyalogosokat lépten nyomon. Mi lenne ha még a néha felüvöltő motor sem ébresztene fel?
 :D

Fade

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 281
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #3878 Dátum: 2011.10.14 11:23:13 »
Idézet
...igen-igen, valóban nem vagyok ehhez hozzászokva, hiszen a Prius III-nál, az Auris HSD-nél és még a Lexus CT200h-nál is kritika érte a zajszigetelést a motor felől.

Lexust nem tudom, de az Auris HSD tényleg zajos, viszont a Prius zajszigetelése nekem jobbnak tünt.

Outlaw

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1259
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #3879 Dátum: 2011.10.14 11:52:43 »
Így is üti el az ember a gyalogosokat lépten nyomon. Mi lenne ha még a néha felüvöltő motor sem ébresztene fel?
 :D
Ne is mondd, ott voltak a gyalogos trófeák az oldalamon feltüntetve
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.14 11:56:52 írta Outlaw »
Today, tomorrow and after tomorrow!

Entity

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #3880 Dátum: 2011.10.14 16:31:07 »
Annak aki arra vetemedne, hogy iphone-nal akarjon priusozni:
Voltam márkaszervízben és a gen 5 navi + bt s fejegységgel  (ráncfelvarrt 2. prius) soha nem működött a kontakt transfer és valószínű, hogy sohasem fog.
iOS + prius nem barátok :(

Outlaw

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1259
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #3881 Dátum: 2011.10.16 08:03:02 »
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/prius/toyota_prius_1.8_hybrid-5054347
Csak ennyit futott és már a második tulajnál van??? :hmmmm:
Today, tomorrow and after tomorrow!

tutto

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #3882 Dátum: 2011.10.16 13:01:45 »

Outlaw

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1259
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #3883 Dátum: 2011.10.17 07:12:51 »
Az USA-ból hozták be .
Hát ez várható volt... ismered az autót?
Today, tomorrow and after tomorrow!

Fade

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 281
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #3884 Dátum: 2011.10.17 18:39:05 »
A US, EUs modell közti difiket vki tudja/ismeri....? Már amik alapján ki lehet szurni, hogy melyik modell melyik piacos.