Nah, ma kint voltunk Tökölön a reptéren, kicsit megtéptem a Priust. Egy élmény volt.
Nem egy sportos alkat, az tuti - pont az én izlésem szerint van összerakva. Nagyon tetszett.
Atomstabil, a kirakott pályát nagyon jól vette. Volt összehasonlítási alap: Ford Focus, Fusion, Nissan Qasqai.
A Priusszal kezdtem, majd átültem a többibe - nagyon kellemetlen volt a darabos Focus, a Qasqai-ból meg kiszálltam 2 kör után, mert féltem, hogy eltöröm a váltókarját (nagyon Mitsubishi-s feelingje volt, jaj)
Nagy mákom volt, én vittem is ki a pályára, és hoztam is vissza a Priust a céghez - a városi túra egy élmény.
Egyetlen egy dolgot furcsáltam: a pirosnál állva, amikor zöldre váltott, hiába a finom gáz, vagy akár a padlógáz, nem éreztem akkora nyomatékot. Kicsit lomhán indult, de ha rajta tartottam a lábam, pár mp után már úgy belehúzott, hogy a szemem guvadt ki. Valahogy nem azonnal reagált a gázadásra, mint például a szintén hibrid Honda Civic. Vajon ez mitől van?
Azt vártam volna el, hogy a villany motor nyomatéka, ami igen nagy szokott lenni, itt most érvényesül, de pont az ellenkezőjét tapasztalom.
Most ez nem feltétlenül negatívum, meg lehet szokni - de furcsállom...
Nulláztuk a tripcomputert a két városi szakasz előtt, és a pályán. Belvárosból Tökölig 4,6, Tökölről vissza 4,5 lett. Szerintem ennél alacsonyabb fogyasztást is tudnék produkálni vele, ha több gyakorlatom lenne - ezt az autót vezetni tudni kell.
[a csatolmányt egy admin törölte]