Ismét eljött az idő egy 15ezres szervizre és a műszakit is meg kellett újítani. Jelenleg 10. évben vagyunk 130 ezer kilométerrel, a szokásos és előírt alkatrészeken túl egy első lamdaszonda, hátsó féknyergek és most már egy komplett kuplungszerkezet cserén is.
Ezúttal kapott az autó friss olajat (Liqui Molly TopTec 4100 5w40), gyári légszűrőt, gyári olajszűrőt, friss fékolajat, gyári nyelestengely csapágyat és egy gyári szimeringet. A kuplung szett szintén gyári Exedy szett (láttam a kiszereltet az autóházban és pont ugyanez volt benne). Kapott még 4 darab gyári gyújtógyertyát is. A kuplung szettet, motorolajat, a két szűrőt(I.L-től rendelve) vittem az autóházba. Minden mást a hivatalos autóházban vettem, illetve szereltek be. A számla összege friss műszakival és környezetvédelmi méréssel: 77.928 Ft
A váltó most olyan mint az új autóban, nálam konkrétan még sose volt ilyen (34 ezer km-rel vettem) és a két első ajtót is szétkapták és összerakták újból, így most semmi zörgés sehol. Összegezve egy jelenleg hibátlan, gyárinak 100%-ig megfelelő állapotú Magyarországon újonnan forgalomba helyezett gépről beszélhetünk az összes létező számlával minden egyes hivatalos szervizről az összes létező I.L és egyéb számlával együtt, minden bejegyzéssel a szervizkönyvben és digitálisan is, melyeket bármely mazda házban az országban és a határokon is túl lekérdezhetünk .
Alább néhány tétel számszerűleg is:
A kuplungszett nagyon kedvezményesen volt 32ezer Ft
A motorolaj szintén akciósan 4+1 literes áron volt 10800 Ft
Műszaki vizsga mindennel együtt 21ezer Ft
Gyújtógyertyák 7000 Ft
Kuplungszett csere 19ezer Ft
10 éves szerviz 9000 Ft
Fékfolyadék csere 3000 Ft
Fékfolyadék 3000 Ft
Gyújtógyertya csere 2000 Ft
Nyelestengely csapágy csere 3000 Ft