Szerző Téma: Mazda  (Megtekintve 610804 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

BloodRedSandman

  • Vendég
Re:Mazda
« Válasz #855 Dátum: 2012.03.14 10:44:41 »
Hallod ilyen mintex meg ***tudja még milyen márkák voltak...japanpartsot vettem már máskor is, nem volt vele gond, hátra jó lesz...

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Mazda
« Válasz #856 Dátum: 2012.03.14 10:46:35 »
Hallod ilyen mintex meg ***tudja még milyen márkák voltak...japanpartsot vettem már máskor is, nem volt vele gond, hátra jó lesz...
akkor nem szoltam..... :hug:
amugy mintexet vettem már régebben, azzal se volt gond........ viszonylag puha volt, nem nyikorgott
talán az olasz márka lehet
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re:Mazda
« Válasz #857 Dátum: 2012.03.14 23:41:46 »
Szintén sikerült megvenni a gátlók alsó tartócsavarjait. Az OEM 2000ft/db árát sikerült egy helyi csavarboltban kiigazítani 150ft/db-ra.... saválló és az anyagminősége valamint szakító szilárdsága is bőven megfelel :)

Karaj vagy  :clap:
kisa
born to ride

BloodRedSandman

  • Vendég
Re:Mazda
« Válasz #858 Dátum: 2012.03.15 21:46:37 »
Köszi a tippet!  :flowers:

BloodRedSandman

  • Vendég
Re:Mazda
« Válasz #859 Dátum: 2012.03.15 21:47:32 »
Ma egyébként egy scionos techday alkalmával felpolíroztuk a nagyon szükséges helyeket... egész kis pofás lett :) holnap viszont már alá kell feküdni és rendbe kell rakni a fékeket...

BloodRedSandman

  • Vendég
Re:Mazda
« Válasz #860 Dátum: 2012.03.17 11:16:31 »
És végül a csavarokat is kicseréltük :) Kapott még egy kis waxot, kicseréltük a futóműcsavarokat, kapott új fékbetéteket hátra, új fékolajat körbe és meg lett csinálni a kézifék is, mostmár mükszik :)

hatezeré'

BloodRedSandman

  • Vendég
Re:Mazda
« Válasz #861 Dátum: 2012.03.18 16:10:06 »
Helyzetjelentés: ***om, hogy az utolsó felninél fogy el a festék....  :censored: :censored: :censored:

BloodRedSandman

  • Vendég
Re:Mazda
« Válasz #862 Dátum: 2012.03.25 20:10:01 »
Nyár:


BloodRedSandman

  • Vendég
Re:Mazda
« Válasz #863 Dátum: 2012.03.28 11:37:27 »
A fazsom tele van a mai nappal.
NKH és Mozaik lecidázhat... Adott a mazzag és a picsáján virít a kék matrica... 2010ápr14.én volt vizsgán és az előző tulaj szerint nem volt bundázva, ilyet kapott. Most az NKH-s csajszi azt mondja, 96 előtt piros van, Mozaikban a ***i (aki épp hogy nem külödd el az anyámba mert fel mertem hívni) azt mondta, hogy az NKH-s picsa hülye volt és biztos a takarító nőtől hallotta a baromságait... akármit mondtam neki a vége az volt, hogy vigyem hozzájuk vizsgára a gépet.... ***zameg...
Most ott tartunk, hogy egy haver vizsgáztat győrben, de alvázszám alapján megmondja, hogy ***van....

BloodRedSandman

  • Vendég
Re:Mazda
« Válasz #864 Dátum: 2012.03.28 16:47:04 »
Update:
Haverék megnézték adatbélában ahol a következő csemege derült ki:
Ez a moci ezzel az alvázszámmal nem létezik. Az alvázszám egy 1.8as autónak a száma, a motorszám pedig a 98tól gyárott NB-é.
Mazda Motor Hungary szerint pedig nincs gond, mert ez ez 1.6os NA motorja és alváza tehát létezik...

Kezdek egy pöppet feszültté válni...

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Mazda
« Válasz #865 Dátum: 2012.03.29 15:55:32 »
Update:
Haverék megnézték adatbélában ahol a következő csemege derült ki:
Ez a moci ezzel az alvázszámmal nem létezik. Az alvázszám egy 1.8as autónak a száma, a motorszám pedig a 98tól gyárott NB-é.
Mazda Motor Hungary szerint pedig nincs gond, mert ez ez 1.6os NA motorja és alváza tehát létezik...

Kezdek egy pöppet feszültté válni...
A végén kiderül, hogy négy darabból lett összetéve a verda.  :hmmmm: :no: :helpsmilie:
Kíváncsi vagyok, mi lesz belőle.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

BloodRedSandman

  • Vendég
Re:Mazda
« Válasz #866 Dátum: 2012.03.29 15:58:42 »
Összesítsünk:

Műhely 1: Mivel elmúlt 20éves ezért egyel rosszabbat kap. (ez szerintem a legnagyobb baromság)
Műhely 2: Mivel 1996 előtti, ezért piros matricát kap. (ez ok, akkor most miért kék?!)
Műhely 3: Most szigorodott a törvény és más a besorolás. (tudomásom szerint 2010.01.01-től szigorodott a törvény, ha jól számolom a legutóbbi vizsgán is már az új rendszer szerint voltunk és kapott kéket, mert most jár le áprilisban)
NKH: hölgyike kb kifejtette nagyon kedvesen, hogy 96 előtti tulajdonosként gondoskodhatok kivégzésemről, mert pirosat kap
Mozaik: az nkh-s hölgyike hülye picsa aki biztos a takarítónőtől kapta az infót és különbenis vagy menjek a picsába vagy menjek hozzájuk vizsgáztatni.
Nyilvántartás (egy haver megnézte benne, mert ő vizsgáztat csak elég messze pesttől): az autóm alváz és motorszám szerint nem létezik (az alváz 1.8as kiadásé (enyém 1.6), a motor a 98tól gyártott mx5-é)
Mazda Motor Hungary: minden rendben van, létezik az autóm.
pomázi NKH vizsgaközpont: ha 04 a forgalmi és kék van rajta akkor 04 és kék marad.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:Mazda
« Válasz #867 Dátum: 2012.03.29 16:02:14 »
Az előző tulaj mit mond? Miért nem oda viszed, ahol ő műszakiztatta? :surrender:
         

BloodRedSandman

  • Vendég
Re:Mazda
« Válasz #868 Dátum: 2012.03.29 16:04:44 »
Ő a pomázi "mozaik"ban csináltatta ahol túl necces lenne...

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:Mazda
« Válasz #869 Dátum: 2012.03.29 16:06:30 »
Ő a pomázi "mozaik"ban csináltatta ahol túl necces lenne...
Na de miért lenne necces, ha 2 éve már átment? :surrender: