Nem kell feladni magad, csak koss biztositast a jarmuveidre, ha kozuton hasznalod oket. Ertsd meg, hogy a kozlekedes tarsas jatek, es vannak jatekszabalyok, amiket be kell tartani.
Elbambulsz/rosszul leszel rajta/barmi tortenik, es csinalsz tobb millios kart egy luxus autoba, akkor mit csinalsz?
Ilyen keves penzert ilyen nagy kockazatot vallalni.... Te tudod, de legalabb ne hirdesd, nehogy valaki eltanulja.
Trotter egy szoval sem emlitette, hogy ne legyen biztositas a kollega motorjan, elotte levo kommentjebe a biztositas mellett ervelt, hogy barmikor jogszeruen hadra foghato legyen a moccer.
uff.
Hidd el (anélkül, hogy offolnánk ebben a topicban), nem nagyon találsz olyan embert (na jó, talán), aki nálam jogkövetőbb lenne, még a munkahelyen sem engedek abból, hogy pl. a munkalapra az igazságot írjam (kevesen vannak ilyenek a kollégák közt, hogy finoman fogalmazzak), közlekedésben szintén (se gyorshajtás, se tilosban parkolás, se egyéb)
Amit én egy évben egyszer megcsinálok a kis Yamahával, az az, hogy kitolom a parkolóba (nemigen ismered a környékünket, nagyon csendes, már-már forgalommentes környék, mintha a kert végébe mennél ki) beindítom a mocit, és gurulok vele párszor 10 métert. Most ezzel teljesen ellentmondok az előbb említett jogkövető magatartásnak...
Apriliámat se használtam addig, amíg nem kötöttem rá biztosítást, pont azon okokból, amiket Te írtál. Egyformán látjuk ezt a kérdést