Beszéltem toyotás szerelővel. Ez a motorblokk gallyramenés nincs összefüggésben a mostani javítással. Az előd, az eladó, aki több évig használta az autót, amortizálta le és okozta a hengerfej problémát (valószínűsíthető, de ez nem bizonyítható, hogy többször felforrt hűtővízzel járt kis sebességgel, alacsony fordulaton, és a hő tönkretette a hengerfej szelepeit, meg a hőtől deformálódott a főtengely, meg a meghajtókar és ez nálam nagy fordulatnál, átütötte a motorblokk falát - ezt a toyotás szerelő mesélte nekem, amikor rákérdeztem a "miértre"), ami meg a motorblokk problémát előidézte. Az eladót nem perfelhetem, miután több hülyeséget is elkövettem - mint azt kamikaze okosan megírta - most a saját hülyeségem árát fízetem, és a saját hülyeségem okán szívok. Arra nem tudok válaszolni, hogy 1.6-os blokk is betehető e a 2 literes helyére. Azt egy szakértő magyarázza el, mert nekem is megfordult a fejemben. De a választ nem tudom.