most akkor megvetted azt a bordó 89es camryt?
milyen?
Megvettem
... gyakorlatilag a fehér Camry utódaként (bár az is megmarad, nem fogom szétbontani vagy 20 ezerért eladni; de bekerül a sátorgarázsba, bizonytalan időre - az is lehet sajnos, hogy végleg, mert iszonyatosan szét van rohadva a kasztnija).
Amúgy még nincs nálam - ma délután fizettem ki, intézi a kereskedő az eredetvizsgát meg az átíratást, aztán holnap hozom majd el.
Úgyhogy igazából annyit tudok róla mondani, ami az átnézés-kipróbálás során kiderült. Hajó
! Belül igencsak tágas - mondjuk, már a régi Camry is az volt, de ebben van hely a fejed fölött is, nem csak széltében meg hosszában. Szedán, ami nekem fura
... dehát majd megszokom. A próbaúton nem érzékeltem semmiféle hibát, leszámítva, hogy a sebességmérő nem működik - de ezt nem is titkolták el. A futóművön érezni, hogy USDM kivitel
... stabil, de kanyarokban dől szépen, és puhán ringatózik
! A váltó és a kormány nagyon könnyű. A kuplung kicsit nehezen jár - gondolom, még soha nem nyúlhattak hozzá; de a fogáspontja még jó messze van a pedálút felső végétől.
A motor csendes és nyomatékos - a 3S-FE-nek ez a kivitele gyengébb, mint az európai változat (117 vs. 121 LE), de cserébe alacsonyabban adja le a teljesítményét és a nyomatékát is. Nekem való gép, lehet felkapcsolni 2000-nél
A bordó belső nagyon vad, bepi Mester majd biztos lepornkönigezi ezt is
... de nekem nagyon is tetszik, imádom a színes utastereket, amik kilógnak a megszokott európai szürkeségből-feketeségből
! Az állapota amúgy hibátlan, és minden működik. Furák az automata biztonsági övek
- szokni kell majd ezt is, de amúgy jóapámnak pont jó lesz, lévén szereti "elfelejteni", hogy bekösse magát
! Jól felszerelt: centrál, elektromos tükrök, 4 el. ablak, magasságban és dőlésszögben állítható ülőlap a vezetőülésen, magasságban állítható kormány, szervó, tempomat, klíma. És vonóhoroooog
! Ennek nagyon örülök - végre lesz egy autó a családban, amivel lehet utánfutózni, ha szükséges
Ami nagyon meggyőzött, az az alja: egyrészt, leszámítva a hátsó sárvédő-íveket, sehol nincs rozsda: épek a küszöbök, a váznyúlványok, a padlólemez, stb; másrészt, látszik, hogy egy csomó szilentet, ilyesmit nem olyan régen cseréltek - pl. hátul max 1-2 évesnek kinéző Monroe teleszkópok figyelnek
! A motoron van olajfolyás, de ahogy néztem, a szelepfedél alól jön; szóval nem vészes. Kipufogó rendben, féltengely-gumiharangok épek, fékrendszer okés, a gumik két és fél évesek és bőven van rajtuk profil (mondjuk, cserébe Mentor nevű szerb cuccok, ami nem valami jó minőség, de na). Az akksi egy éves.
Megvan az eredeti kulcs, és a gyári kezelési utasítás is
Ha minden igaz, 10 nap múlva ezzel megyek majd a soron következő erdélyi utamra - utána majd lesz már bővebben is tapasztalat