Akkor kép nélkül:
A videón látható innováció alapelve, hogy egy vonatnak ne kelljen sehol sem megállnia utascsere céljából. Látható a számítás, miszerint bőven számolva, egy 30 megállós vonalon 2,5 óra menetidő növekedés történik csak a megállások miatt.
Az új koncepcióban egy sehol meg nem álló szerelvény minden állomáson felvesz az elejével egy kabint, amibe a beszállók vannak, és a fenekén
lead egyet, amibe a leszállók sorakoztak fel. És így tovább. A vonatnak csak lassítania kell, hogy a fel- és leadás rendben megtörténhessen. Az utascsere ideje akkor telik, amikor a vonat még nincs is az állomáson, hanem valahol a nyílt vonalon.
A kabincsere a vonat tetején megy végbe egy sínen.
Az ötlet jópofa, de aligha most jutott először valakinek az eszébe, és nem véletlen, hogy még sehol nem próbálkoztak a megvalósításával, még a japánok sem.