Kicsit vissza a katalizátor dologhoz: egyszerűen ki lett onnét flexelve, azóta ég a check lámpám, de az azért ég mert környezetvédelmi szempontból hibás...
A két lambda szonda közé be lett hegesztve egy darab kipufogócső és ennyi a történet. Asszem 3000 ft volt!
A szívászajcsökkentő csőről: az volt az első dolog amit leszedtünk az autóról, aznap amikor hozzám került.
TS yarison nem tom,hogy van de az 1.0 és 1.3 nál le kell szedni a légszűrőházat (az a fekete doboz vvt-i felirattal)és ki kell akasztani a csövet a belőle, eléggé oda van a cső illesztve a házhoz,de nem fog eltörni,higyjétek el!!Játszani kell vele de a hangért cserébe megéri!Azért rángat be mert több levegőt kap mint benzint, mivel a ferdeszeműek takarékos autót akartak csinálni. Kicsit hozzá kell állítatni a benzinnyomást, meg az előgyújtást és akkor minden rendben lesz! A rángatás nem olyan mint amikor a zsiguliból kezd elfogyni az utolsó csepp benzin, hanem ez csak akkor érzékelhető amikor lekínálod neki az egyet 4000 fölé és húzod a 2-t. Ez váltás után érzékelhető...
Az autotuningpecs tulaja havernak tekinthető, úgyhogy valamelyik nap becsattogok hozzá!ezt még sose kérdeztem a Petitől...