Az egy dolog, hogy mit tud, és az is, hogy mit sugall.
Én az utóbbihoz igazítanám az autót.
De mivel a tiéd, neked kell tudnod. Ha úgy gondolod, hogy attól jobb, szebb lesz (neked, a lelkednek), akkor meg kell csinálni.
Jól látod, és nekem tényleg valami látensen harciasat sugall
... Tudom, hogy ez valahol hülyeség, de én így érzem
! A széles, szögletes eleje a komoly nézésével, az egész, mai viszonylatban erősen lapított, alacsony formája, belülről nézve a nagy tepsi motorháztető, a mély hang, a figyelemre méltó "ugrási képesség" egész alacsony fordulatról is 1-2-3-ban... Ez új korában csak egy családi batár volt, nem vitás - de nekem nem az. Cruisernek éppen lehet cruiser - battlecruiser
És ehhez jön, hogy a relatíve igényes futóműve, nem túl nagy tömege, arányai (szélesség/magasság) és alacsony súlypontja miatt objektíven is képes felvenni a versenyt kanyargós úton sok mai modern tömegautóval. Legutóbbi példa: pár hete jöttünk haza Balatonról, én elöl a Camryvel, mögöttem OK fine Audi A2-essel. Kb. 10 fok volt, esett az eső. Ugye kopott nyári gumik a Camryn. Ergo a mecseki szerpentinen nem is mentem gyorsan, így is el-elkezdett sodródni a kocsi eleje pár kanyarban. Erre mondja OK fine, miután hazaértünk, hogy az A2-esben több kanyarban is dolgozott az ESP
... Jó, az egy meglehetősen magas építésű autó, és elég keskeny (175-ös) gumik vannak rajta - de fiatal téli gumik, és hát mégiscsak egy, a Camrynél közel két évtizeddel későbbi fejlesztésű kocsi! És, mondom, saját skála szerint abszolút nem mentem gyorsan. Ha tippelnem kellett volna, azt mondom, hogy ezt a tempót bármilyen modern autóval követni - sétagalopp. Erre kiderül, hogy az A2 is csúszáshatáron volt ott, ahol én is.