OFF Jól megy, ha 2000 felett van a fordulat. Rugalmas, magabiztos, nem érezni, hogy csak 1,7-es. Nagy előnye az 1,4 d4d-hez hasonlóan, hogy nincs benne kettős tömegű lendkerék. Viszont iszonyú zajos, kelletlen, morgós hangja van, az 1,4 d4d-vel ebben össze nem mérhető. Igazi régi motor technológiai upgrade-del az egyes korok kívánalmainak megfelelően (eredeti Isuzu blokk a 80-as évek végéről). ON
Az az Isuzu volt F (1.7 TDS) és G Astrában is, unokanővérem Kadettjében is Isuzu van (1.5TD). Turbója már rég megfőtt, de még viszi a bódét, amit legutóbbi megcsúszása miatt már csak a gitt tart össze, a csomagtartót sem meri már felnyitni, mert nem biztos hogy visszacsukásnál elalszik a világítás
Ajánlottam neki hogy megörökölhetné a Corit átírási költségen, de hát ragaszkodik a dízelhez (valszeg valami kis Corsa lesz az utód 1.5 dízellel), pedig nem szokott 70-80-nál gyorsabban menni (igaz el is felejti néha 5-ösbe kapcsolni), szal nem inna alatta a Corolla sem annyival többet, mint amennyivel olcsóbb a benya.
A mostani Opel-es szerelője is említette hogy asszem a sógora dolgozott szerelőként az Toyotánál, úgyhogy még a support is meglenne, most nem ingázik Miskolc-Balmazújváros-Debrecen között sem mint régen, amikor 3 havonta vitte olajcserére a kocsit, de hát nőből van, watt ken áj dúú