Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 5908947 alkalommal)

0 Felhasználó és 10 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #25020 Dátum: 2014.02.19 21:25:57 »
Aki 3 évre vesz autót az vegyen nyugodtan németet, de addig a franciák is elmennek (amíg tart a gari).
:yes:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #25021 Dátum: 2014.02.20 08:28:34 »
néha olyanok vagytok mintha az összes nemjapán gariidőn túli autó felnyitott motorháztetővel állna az utcán ti meg a corollákkal cikáznátok körülöttük  [rohog]
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #25022 Dátum: 2014.02.20 08:57:11 »
néha olyanok vagytok mintha az összes nemjapán gariidőn túli autó felnyitott motorháztetővel állna az utcán ti meg a corollákkal cikáznátok körülöttük  [rohog]
ja. összeverődik néhány fanatikus és ez lesz belőle  :lol:
apám astráját simán bevállalnám. de még a bátyám meganéját is. (na jó, az öcsém pezsója ingyen se kéne  :devil: :lol:)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #25023 Dátum: 2014.02.20 08:58:35 »
néha olyanok vagytok mintha az összes nemjapán gariidőn túli autó felnyitott motorháztetővel állna az utcán ti meg a corollákkal cikáznátok körülöttük  [rohog]
Erre a felvetésre a válasz a bal felső sarokban található.  :surrender: :hug:

...és ez ÍGY van jól.  :cool2:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #25024 Dátum: 2014.02.20 09:38:41 »
ja. összeverődik néhány fanatikus és ez lesz belőle  :lol:
apám astráját simán bevállalnám. de még a bátyám meganéját is. (na jó, az öcsém pezsója ingyen se kéne  :devil: :lol:)

Nekem abból senkié sem kéne, pláne fanszia! :) ( inkább rezsó mint pezsó!)
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.20 09:40:12 írta micila »
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #25025 Dátum: 2014.02.20 09:48:40 »
negyedik éves, 80ezer km körül futott, nincs semmi baja, asszem az első gátlókat kellett benne cserélni már, ez azért belefér. és termeli a naftát. nem mintha ez utóbbi  engem különösebben érdekelne, de sokan erre verik :D

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #25026 Dátum: 2014.02.20 11:05:14 »
Aki 3 évre vesz autót az vegyen nyugodtan németet, de addig a franciák is elmennek (amíg tart a gari).
Így igaz! :)

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #25027 Dátum: 2014.02.20 11:06:28 »
Ez is igaz, ha 10évre venném, lehet kevésbé érdekelne a kb 700ezres különbség. Ellenben ha dízelt akarnék, szívesebben
venném az 1,7cdti astrát, mert az 1,4d4d kevéske a corollaba szerintem, a 2d meg már sokkal sokkal drágább az astra 1,7cdti-nél gondolom.
Benzinesben mindenképp a toyota kéne, szerintem az 1,6 valvematic vagy az 1,8 tökéletes lenne.
Nem tudom mennyire megy jól, 1.7 cdti-t nem vezettem még. De nekem egész korrekt az e 12-ben az 1.4 d4d. Nekem elég :)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #25028 Dátum: 2014.02.20 11:10:21 »
Nem tudom mennyire megy jól, 1.7 cdti-t nem vezettem még. De nekem egész korrekt az e 12-ben az 1.4 d4d. Nekem elég :)
OFF Jól megy, ha 2000 felett van a fordulat. Rugalmas, magabiztos, nem érezni, hogy csak 1,7-es. Nagy előnye az 1,4 d4d-hez hasonlóan, hogy nincs benne kettős tömegű lendkerék. Viszont iszonyú zajos, kelletlen, morgós hangja van, az 1,4 d4d-vel ebben össze nem mérhető. Igazi régi motor technológiai upgrade-del az egyes korok kívánalmainak megfelelően (eredeti Isuzu blokk a 80-as évek végéről). ON
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #25029 Dátum: 2014.02.20 11:13:15 »
Lelke rajta mindenkinek.
Én H Astrát vezetek sokat. Viszonylag fiatal autók, mindenhol jönnek elő a kis rozsdafoltocskák. Az összkép még el megy, de ha jobban megnézegeti az ember, iszonyat igénytelen. Pl van aki alá nézett már ilyen astráknak? Gyári alvázvédőt csak a szélső részek kaptak, pl középen semmi nincs csak fényezés. A kerékjáratokban iszonyat igénytelenül van felhordva, illesztések undorítóak, és hullik szét mindenhol. Állandóan a szervízt járom velük. Nem rosszak azok, csak azért az árért, amibe kerülnek drágák. Én kb olyan Dacia árkategóriába szánnám őket. ( úgy hogy valószínűleg nem bírna annyit sem mint egy dacia)

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #25030 Dátum: 2014.02.20 11:14:44 »
OFF Jól megy, ha 2000 felett van a fordulat. Rugalmas, magabiztos, nem érezni, hogy csak 1,7-es. Nagy előnye az 1,4 d4d-hez hasonlóan, hogy nincs benne kettős tömegű lendkerék. Viszont iszonyú zajos, kelletlen, morgós hangja van, az 1,4 d4d-vel ebben össze nem mérhető. Igazi régi motor technológiai upgrade-del az egyes korok kívánalmainak megfelelően (eredeti Isuzu blokk a 80-as évek végéről). ON
Mondjuk azt hallottam,  hogy tartós motorok, viszont igen, többet is hallottam járni, és kulturálatlanabb mint az 1.4 D4D

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #25031 Dátum: 2014.02.20 11:16:36 »
OFF Jól megy, ha 2000 felett van a fordulat. Rugalmas, magabiztos, nem érezni, hogy csak 1,7-es. Nagy előnye az 1,4 d4d-hez hasonlóan, hogy nincs benne kettős tömegű lendkerék. Viszont iszonyú zajos, kelletlen, morgós hangja van, az 1,4 d4d-vel ebben össze nem mérhető. Igazi régi motor technológiai upgrade-del az egyes korok kívánalmainak megfelelően (eredeti Isuzu blokk a 80-as évek végéről). ON
ű
Hála a jó égnek, hogy nincs benne kettős tömegű. Mikor vásároltam, ez egy nagy plusz pont volt. :D Én szeretem, mert annyira megy amennyire nekem kell, viszont a fogyasztásom most a hidegebb időszakokban is 5 alatt maradt.

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #25032 Dátum: 2014.02.20 11:21:34 »
OFF Jól megy, ha 2000 felett van a fordulat. Rugalmas, magabiztos, nem érezni, hogy csak 1,7-es. Nagy előnye az 1,4 d4d-hez hasonlóan, hogy nincs benne kettős tömegű lendkerék. Viszont iszonyú zajos, kelletlen, morgós hangja van, az 1,4 d4d-vel ebben össze nem mérhető. Igazi régi motor technológiai upgrade-del az egyes korok kívánalmainak megfelelően (eredeti Isuzu blokk a 80-as évek végéről). ON
Az az Isuzu volt F (1.7 TDS) és G Astrában is, unokanővérem Kadettjében is Isuzu van (1.5TD). Turbója már rég megfőtt, de még viszi a bódét, amit legutóbbi megcsúszása miatt már csak a gitt tart össze, a csomagtartót sem meri már felnyitni, mert nem biztos hogy visszacsukásnál elalszik a világítás :D
Ajánlottam neki hogy megörökölhetné a Corit átírási költségen, de hát ragaszkodik a dízelhez (valszeg valami kis Corsa lesz az utód 1.5 dízellel), pedig nem szokott 70-80-nál gyorsabban menni (igaz el is felejti néha 5-ösbe kapcsolni), szal nem inna alatta a Corolla sem annyival többet, mint amennyivel olcsóbb a benya.
A mostani Opel-es szerelője is említette hogy asszem a sógora dolgozott szerelőként az Toyotánál, úgyhogy még a support is meglenne, most nem ingázik Miskolc-Balmazújváros-Debrecen között sem mint régen, amikor 3 havonta vitte olajcserére a kocsit, de hát nőből van, watt ken áj dúú :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #25033 Dátum: 2014.02.20 11:22:36 »
ű
Hála a jó égnek, hogy nincs benne kettős tömegű. Mikor vásároltam, ez egy nagy plusz pont volt. :D Én szeretem, mert annyira megy amennyire nekem kell, viszont a fogyasztásom most a hidegebb időszakokban is 5 alatt maradt.
Úgy beszéltek erről a kettős tömegűről, mintha az örgöd műve lenne. Ugyanolyan kopóalkatrész mint a kuplung meg a féktárcsa, csak egy picit drágább  ::)
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #25034 Dátum: 2014.02.20 11:29:45 »
Úgy beszéltek erről a kettős tömegűről, mintha az örgöd műve lenne. Ugyanolyan kopóalkatrész mint a kuplung meg a féktárcsa, csak egy picit drágább  ::)
Pont ezért, mert feleslegesen lenne benne és kopna és nagyon drága lenne. :D