Ma voltam a villamossági barátomnál egy Fábia zenésítése tárgyában, beszéltünk is a tempomatról, ezt is pedzegette, hogy ha elektromos a gázpedál, akkor nem is érti, hogyan lehet 12E-ért beletenni a tempomatot, mert azon jelet, meg egy csomó mindent össze kell játszani.
Nos Hillar nem ezt mondta, hogy ez meg az a probléma, de egyértelműen a tudatomra hozta, hogy nehéz lesz megoldani a kőkorszaki módszerekkel a tempomatot az elektromos pedálnál. Aztán adott egy gyors infót az ő tuti cuccáról 180e :shock: Már csak nevetni tudok. Gari viszont így lenne, maradna.
Azt hiszem, hogy megvárom, míg letisztul a kép a tempomatok közt, aztán döntök. Addig meg zsíroskenyér :?
Nincs dízel yarisom , de az MS-300 leírásában külön említik az elektromos gázpedállal szerelt autókat. Annyi a különbség, hogy a gázhúzó bowdent nem a motorhoz az eddigi bowdenre kell rögzíteni, hanem magára a gázpedálra. Ez nem tűnik kifejezetten bonyolultnak, de elképzelhető, hogy 1-2 lyukat kell hozzá fúrni az autóban.
Ettől eltekintve viszont ugyanaz a helyzet, mint a többi autónál: keresel egy sebesség- vagy fordulatszámjelet, a többi meg magától értetődik. Új autó, ezért valószínű, hogy van benne ilyen jel (noha máshol írták, hogy dízelekben nehezebb levenni).
Nem tudom, Hillar "nem kőkorszaki" megoldása milyen módon oldaná meg a gázproblémát :?
Ja, Pamacsot is átírhatjátok a szegedi verzióhoz