Üdv!
Nekem is megvolt a kétéves kontroll 22500 km-nél. Fékolaj 1l DOT5; Motorolaj 5W30; olajszűrő; tömítés; pollenszűrő; légszűrő; + munkadíj. Utóbbi szűk 45 ezerre jött kis és én is kb. 2,5 óra múlva kaptam értesítést, hogy kész. A végösszeg 103611.-Ft.
Az olaj típusa csak a számláról derült ki. A kétévenkénti fékolaj cserét kissé sűrűnek tartom, eddig 4 éves ciklust tartottam - de ez az előírás a szervizkönyv szerint.
A fogyasztás a műszer szerint 6,8, a valóságban tankolás alapján 7,2 l/100km, mindez 70%-ban autópálya/autóút/országút használatban, leginkább 110-120 km/h + tempomat.
Kaptam időpontot üreg- és alvázvédelemre, idejében meg akarom csináltatni, mert hosszabb távra tervezek vele.
Bosszantó, hogy nem lehet utólag gyári tetőkorlátot rendelni! Próbálkoztam a "tesó" márkáknál is, merthogy a kasztniban nincs különbség. Lepattantam, ott is. A megoldás alighanem az első vizsgához időzített vonóhorog lesz, árban talán jobban is megéri.
Az első tulajdonos konfigurációja szerint csak egy USB és szivargyújtó akad. Az USB-t nem szabad többszörözni,
állítólag a biztosítékok miatt(?). Bosszantó, mert az AndroidAutó csak madzagról megy. Bár tud olyat is, hogy néha menet közben kiírja, szerinte a telefonom nem kompatibilis és pár másodpercre megszakad a navigáció, majd visszaáll a térkép, minta mi sem történt volna!
A másik 12 Volt a csomagtartóból hiányzik a hűtőládának. Kényelmetlen, mert a kábel nem elég hosszú a hátravezetéshez. Toldani, vagy a hátsó ülésre kell rakni.