Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2306475 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Szerviz
« Válasz #8175 Dátum: 2013.03.04 20:41:25 »
Jobb topicot nem találtam ennek:


Fékbetétek párosítása tárcsákkal.  :sorcerer: :D

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Szerviz
« Válasz #8176 Dátum: 2013.03.04 21:02:45 »
Jobb topicot nem találtam ennek:

Fékbetétek párosítása tárcsákkal.  :sorcerer: :D
Az EBC-nél azt hiszem addig él a garancia még nem párosítják más gyártók tárcsáival , vagy betéteivel....
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Szerviz
« Válasz #8177 Dátum: 2013.03.04 21:11:37 »
Neked Turbo Groove van fent ugye? Mennyire vagy megelégedve vele?

Jövőre szerintem cserés lesz a gyári szett, és álmodozok valami jobbról. EBC Green már szinte tuti...

Motoron bejött nagyon a mart tárcsa a sima teli után. Nem üvegesedik fel, nem melegszik túl, sokkal jobban fog stb...
Corollára, utcára van értelme? Mert az ára duplája egy sima társához képest... :wacko: De ha érezhetően jobb, és tovább bírja, akkor lehet megéri. :hmmmm:

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Szerviz
« Válasz #8178 Dátum: 2013.03.04 21:14:56 »
Igen az, de a a Green betétet megégettem euroringen még az ősszel..... utcára jó, de pályán  a rövid féktávok megeszik
legközelebb Yellow lesz. :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Tom82

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:Szerviz
« Válasz #8179 Dátum: 2013.03.04 21:17:42 »
Sziasztok!

Nemrég regisztráltam a fórumon, ami a problémám, arról mostanában volt itt szó. Cseréltettem hosszbordásszíjat egy 2005-ös 1.6-os Corollában (90 e km-nél), mentem vele 3 ezer km-t még, és kezdett hangja lenni. Először azt hittem, hogy a motor, mostanra kiderült, hogy a szíjfeszítő csapágy. Szolidan zörög, mintha egy műanyag burkolat nem lenne rögzítve. Vennék újat, de utánanéztem az áraknak, és fennakadt a szemem. Azt sem tudom, a feszítőkar nélkül is lehet-e cserélni görgőt, vagy ez csak egyben van? Szeretnék segítséget kérni: hol érdemes ezt megvenni, hogy benzinre is maradna valamennyi?

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Szerviz
« Válasz #8180 Dátum: 2013.03.04 21:28:20 »
Igen az, de a a Green betétet megégettem euroringen még az ősszel..... utcára jó, de pályán  a rövid féktávok megeszik
legközelebb Yellow lesz. :)

Nem tervezek pályázást, akkor marad a green... :cool2:

Amúgy az hogy van, hogy a 280-as tárcsa olcsóbb, mint a 275-ös?  :hmmmm:
http://ebcbrakes.hu/auto-modellek/ebc-brakes-auto-toyota/ebc-brakes-auto-toyota-corolla-14-td-nde120-2004-2007.html

Vagy azért van hátsónak írva, mert nem hűtött? De hátra meg fel se megy a 280-as nem?
Nem értem én ezt... :no: :hmmmm:

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Szerviz
« Válasz #8181 Dátum: 2013.03.04 21:30:27 »
a hátsó tárcsa nem hűtött, ezért olcsobb.... és attól független hogy nagyobb az átmérője kisebb felületen érintkezik a fékbetéttel, mert a hátsó fékbetét joval kisebb mint az első ;)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Maxim

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 568
Re:Szerviz
« Válasz #8182 Dátum: 2013.03.04 21:33:52 »
Még azt szeretném kérdezni, hogy a szoba jöhetö alkatrészek közül (vizpumpa, generàtor, klimakompresszor) melyiknél lehet és elég csak csapàgyat cserélni, és melyiket kell egy az egyben cserélni.

Ha valóban a kiélt csapágy okozta a szíj károsodását és a feszítőket már cserélték, akkor én a generátor csapágyára gondolok,, hogy az lehet rossz. Azért gondolom ezt, mert ha összefügg a szíjjal, akkor a vízpumpa azért nem okozhatja, mert annak a kerekét a szíj külső, bordázatlan oldala hajtja. A generátort viszont a szíj, belső, bordázott oldala.
Viszont ennek a csapágya cserélhető, nem kell egy egész generátort megvenni.  :yes:

Maxim

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 568
Re:Szerviz
« Válasz #8183 Dátum: 2013.03.04 21:36:10 »
Sziasztok!

Nemrég regisztráltam a fórumon, ami a problémám, arról mostanában volt itt szó. Cseréltettem hosszbordásszíjat egy 2005-ös 1.6-os Corollában (90 e km-nél), mentem vele 3 ezer km-t még, és kezdett hangja lenni. Először azt hittem, hogy a motor, mostanra kiderült, hogy a szíjfeszítő csapágy. Szolidan zörög, mintha egy műanyag burkolat nem lenne rögzítve. Vennék újat, de utánanéztem az áraknak, és fennakadt a szemem. Azt sem tudom, a feszítőkar nélkül is lehet-e cserélni görgőt, vagy ez csak egyben van? Szeretnék segítséget kérni: hol érdemes ezt megvenni, hogy benzinre is maradna valamennyi?

Nem kell megvenned a teljes feszítő szerkezetet a patronnal, mindennel. Létezik csak a feszítőgörgő a csapággyal. Nézd meg az Unix Webshopjában, ott biztosan megtalálod, de csaknem mindegyik nagyobb autóalkatrész forgalmazónál meg lehet külön venni (Bárdi, Láng) Úgy rémlik kb. 7-8 ezer HUf körül van az ára, de 10 alatt, az biztos.  :szemez:

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Re:Szerviz
« Válasz #8184 Dátum: 2013.03.10 19:28:02 »
E12-es Corollán hol van a hűtőfolyadék-leeresztő a hűtőn? Hozzá lehet férni anélkül, hogy az alsó műanyagot le kelljen venni?
Megtaláltam.

Viszont a szerelési útmutató (Haynes) azt írja, hogy a motorblokk hátulján is van egy leeresztő csap http://zsoooc.atw.hu/img2.pdf! Valóban? A csináld magad-os leírás ezt nem említi (és a többi leírás sem pl. http://www.paulstravelpictures.com/Toyota-Corolla-Engine-Coolant-Antifreeze-Change-Guide/).
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.10 20:02:13 írta zsoooc »
Corolla 1,4 VVT-i 2005

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Szerviz
« Válasz #8185 Dátum: 2013.03.10 21:10:33 »
E12-es Corollán hol van a hűtőfolyadék-leeresztő a hűtőn? Hozzá lehet férni anélkül, hogy az alsó műanyagot le kelljen venni?
Megtaláltam.

Viszont a szerelési útmutató (Haynes) azt írja, hogy a motorblokk hátulján is van egy leeresztő csap http://zsoooc.atw.hu/img2.pdf! Valóban? A csináld magad-os leírás ezt nem említi (és a többi leírás sem pl. http://www.paulstravelpictures.com/Toyota-Corolla-Engine-Coolant-Antifreeze-Change-Guide/).

Hátul van a leömlő alatt, asszem 10es kulcs megy rá.

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Re:Szerviz
« Válasz #8186 Dátum: 2013.03.10 21:27:02 »
Hátul van a leömlő alatt, asszem 10es kulcs megy rá.
Oké, köszi.
Corolla 1,4 VVT-i 2005

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Szerviz
« Válasz #8187 Dátum: 2013.03.10 21:34:06 »
Oké, köszi.

És van egy kis ferde pöcse, amin kifolyik a víz   :)

TZoli

  • Vendég
Re:Szerviz
« Válasz #8188 Dátum: 2013.03.14 18:00:52 »
Anyagok az éves szervizhez beszerezve, jövő hét csütörtök magasságában meg is csinálom a nyári kerekek visszarakásával együtt :)

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_3_14_7pzo2w1qu9.jpg

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Szerviz
« Válasz #8189 Dátum: 2013.03.14 18:18:31 »
a kisflakon eneos minek?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки