Eléggé steril hangja van, amúgy nem rossz. Először csak a gyári fej helyére lett minden más átalakítás nélkül beszerelve, már akkor szebben szolt a zene, ergo jobb hangja van, mint a gyári fejnek. Nem mondom, hogy nincsenek sokkal jobb hangú fejek a piacon, de ezzel is meg vagyok elégedve. Tényleg az USB hiánya a legnagyobb bajom, max még 1 pár RCA lenne jobb, ha lenne... Legközelebb egy ilyen középkategóriás fejet szeretnék venni, ami azért többet tud, mint ez. Szerintem egy 40-50e-res fejnek a hangja is sokkal szebb, pláne ha nagyobb feszültségűek az RCA kimenetei is... Akkoriban 30-35e-ért ennyit adtak, nem többet, mikor ezt vettem. Ma egy 20e Ft-os JVC fej már többet tud, de hát ez a dolgok rendje...
Most van egy 4 csatis erősítő a kocsiban, ezt tolom vele hídban, az első kompi szettet hajtom róla. Miután csak 1 rear-out RCA kimenet van rajta, így a hátsó az első most és az első erősített szála megy hátra a 10 cm-es SALátákra (amit az előző tulaj szerelt még bele). Amúgy ahhoz képest, hogy milyen nyomorék kis 10-es az a hangszóró, nem szól annyira rosszul, magas-középpel kiegészíti a hangot a hátsó utasoknak, ha odarakom a fader-en nekik a zenét.
Ezért kellene nekem 2 pár RCA legalább, mert lassan lesz mélyhangszóró beépítve a csomagtartó oldalába. Azt hajtaná a sub-out pár RCA, az első szettet meg a másik pár RCA. Miután nem lesz mostanában pénzem lecserélni a fejet, így marad a régi fej. Ezt meg úgy fogom megoldani, hogy csak 1 pár RCA megy a 4-csatis erősítőbe, ahonnan 2 csati hajtja majd az elsőket és 2 csati hídban a mélyet. Sajnos hangszínt így nem lehet majd külön-külön állítani csak az egységek hangerejét az erősítőn lévő gain-t tekergetve... Az erősítő tudja az LPF/HPF funkciót is, így szerencsére a buta fej ezen hiányossága is ki lesz küszöbölve valahogyan.
Első most, hogy kinyomom ezzel a soudaband-del az ajtót elöl, így már lesz egy légmentes tér és remélhetőleg a kárpitot sem rázza a zene annyira majd, hiszen oda is megy majd egy vékony szivacsréteg... Ha ez megvan, akkor a csomi jobb oldalából lesz lefalazva egy kis térrész, oda lesz egy 25-ös DLD mélyhangszóró beépítve. Még nem tudom, hogy zárt vagy bass-reflex rendszerű lesz, szerintem az utóbbi, hogy a techno és trance zenékben vigye rendesen a mélyet. Ha ez is megvan, akkor elvileg jó időre elégedett leszek, hiszen az első ajtók jók lesznek, a gyári hangszórók is ki vannak ott cserélve, meg lesz mély is a kocsiban. Utána szerintem majd sokára egy fejcsere lesz egy újabbra és okosabbra, aztán kezdődik a kábelezés előről... Közben persze megy még a zajcsillapítás 1.000-rel, mert különben az egész kocsi egy nagy rázkódás lesz.