Ígértem, hogy beszámolok, ha meglesz a BMW!
Jelentem, ma megvettük!
100 km-ről hoztam haza... eddig jó!
Első tapasztalatok. T22, 1.6 VVTi-vel összehasonlítva.
-Jobban megy!
-Dízel tehát kevésbé kell pörgetni, de mégis "észrevétlenül" jobban gyorsul, csendes, figyelni kell a km órát!
-Jó a digit klíma.
-Furcsa, hogy az ablakemelő kapcsolók NEM a vezető ajtón vannak, hanem a sebváltó kartól jobbra/balra. De ezt majd megszokom.
-Kicsit kisebb a T22-nél belül is.
Amúgy "költségmentesen" vettük. Tehát friss műszakival, olajcsere után, jó állapotú 3 ill. 4 éves téli/nyári szerelt kerekekkel. Motorja erős, nem füstöl, olajat nem eszik. Ismeretlentől nem is mertem volna ilyet venni... Persze így is kicsit tartok tőle... soha nem volt dízelem.
No, egy tank
benzint gázolajat elhasználtam... 6,1 l/100 km lett a mért fogyasztás. ( a műszer 4.8-at mutatott !!!, Bár állítólag a titkos menuben lehet ezt korrigálni... majd utánajárok...)
Tehát ~1 literrel fogyaszt kevesebbet a T22 1.6 vvt-i-nél, igaz, hogy jobban megy...,
Igaz,hogy azt írtam, hogy jó az E46 digit klímája... legalábbis kevesebbet kell tekergetni... DE most ~100 km-es úton a kislányom hátul ült... és melege volt... a T22-nél(manual klíma) az első ülések alatt van egy cső, ami a hátul ülők lábához vezeti a levegőt... az E46-ban ez nincs...
(melyik is prémium autó?) Jó...jó még ismerkedni kell a beállításokkal..biztos lehet még finomítani...
A motorja viszont az E46 320D-nek nagyon jó!!! Utazó autónak jó. Városban viszont egy 3 sebességes autó-ként lehet használni...nem
lehet érdemes följebb váltani...
Ugyanakkor... a T22-nek szét volt szedve a motorja (olajzabálás!!!), a váltója (csapágy szét hullott!!!). Az E46 320D-nek motor/váltó tudomásom szerint érintetlen...olajfogyasztás "0".
Persze az E46 csak két hete van meg...nem sok véleményt tudok megfogalmazni...ezeket csak inkább első impresszumnak értsétek...a megbízhatóságról p.l. még egyáltalán nincs tapasztalatom...