Tehát akkor azt mondod, hogy csak a szellőztetést tudja ellátni? Annak nem sok értelmét látom, bár ilyen melegben nem 50 fok lesz az autóban, hanem "csak" 40. Az akkumulátorokat nem tudja tölteni a napelemen keresztül? Csak ez a szellőztető funkciója van?
50? Napon hagyott autóban állítólag simán van 70-80 fok is! Ott meg már számít, hogy "csak" 40en tartja!
Másra azért nem jó, mert nem egy nagyságrendről beszélünk: a klíma és a hajtás, aksi több kW, a tetőn levő napelem meg inkább a W nagyságrend.
Ha töltené is az aksit, nem sok értelme lenne: valószínűleg fel tudná tölteni egy munkaidő (8-10 óra) alatt a nagy aksit egy napon hagyott Priusban, de és akkor mi van? 2 km alatt el is használtad! Sokat nem spóroltál!
Pláne úgy, hogy ha csak lehetséges, a Prius általában félig-háromnegyedig van az aksival, legalábbis törekszik rá. Üresig (két csíkig) csak indokolt esetben megy: ha "hideg a motor", és haladsz, vagy ilyenkor még klímázol is, vagy álló helyben klímázol, vagy manuálisan az ember ha EV-t nyom.
Ezért inkább másra használják a napelemet.
A ködláma pedig akkor van a lökhárító belsejében, ha 2012 utáni a Prius, a ráncfelvarrottnak DRL van a szélén, ködös beljebb költözött. 2012 előtt a szélén volt, azaz ha kint van a ködlámpa, akkor az nem faceliftes még (hátsó lámpán is látszik: faceliftes az függőleges "csíkos"). Mindenzt tetézve az amcsikban meg ráadásul van egy prizma oldalt, mert náluk "szélességjelzős" lámpák vannak.